Symantec, lider mondial în securitatea informației, anunță un nou program de parteneriat în România, care eficientizează modelul actual de colaborare și oferă noi oportunități pentru dezvoltarea relației de afaceri dintre Symantec și partenerii existenți sau potențiali, alături de o serie de noi beneficii consistente pentru aceștia, cu impact inclusiv asupra experienței de utilizare a soluțiilor și serviciilor Symantec pe plan local.
Noul program de parteneriat lansat la nivel global este dezvoltat în strânsă colaborare cu 92 dintre partenerii companiei din 27 de țări, cu scopul de a determina care sunt așteptările și standardele acestora în relația de business cu Symantec. Drept urmare, programul de parteneriat lansat astăzi și în România oferă o serie de noi competențe Symantec care reprezintă totodată cerințe pe care partenerii trebuie să le îndeplinească, demonstrând astfel expertiza pe care o au, alături de capabilitățile tehnice, performanțele și abilitățile în relația cu clienții.
Cele 12 noi competențe Symantec oferă partenerilor opțiunea de a aprofunda expertiza într-un anumit segment specific de soluții de securitate informatică sau de a dezvolta capabilități pe o arie extinsă de soluții astfel încât să obțină o acoperire mai amplă în piață. Prin obținerea unei competențe Symantec, partenerii dovedesc experiența și expertiza pe segmentul soluțiilor Symantec – atribute esențiale în adresarea cu succes a provocărilor particulare ale fiecărui client.
Symantec investește permanent în dezvoltarea rețelei de parteneri, iar astfel, începând din toamna acestui an, companiile partenere ale Symantec în România vor avea acces la recunoașterea competențelor și la beneficii consistente, în funcție de capabilitățile, performanțele și dedicarea acestora în relația de parteneriat cu Symantec.
Alături de beneficiile financiare cuprinse în noul program de parteneriat, actualii și viitorii parteneri vor avea acces la un număr semnificativ de materiale tehnice și de vânzări. Noul portofoliu extins de materiale, care conține toate instrumentele necesare pentru a crește vânzările și expertiza tehnică și de marketing, a fost conceput pentru a spori cererea din partea clienților pentru produse Symantec, a accelera procesul decizional de implementare a soluțiilor de securitate informatică, pentru a susține procesul de vânzări și a maximiza rezultatele obținute și succesul partenerilor. Companiile care obțin cel puțin una dintre competențele de nivel expert pot beneficia totodată de informații detaliate despre obiceiurile de cumpărare și consum ale clienților prin intermediul noilor rapoarte Market Intelligence Reports.
„Suntem în prezent în plin proces de tranziție către noul program de parteneriat. Partenerii au în această perioadă oportunitatea de a se informa și evalua detaliile noii structuri a programului pentru a determina beneficiile pe care le pot obține ca urmare a acestei schimbări și pentru a începe să planifice propria strategie de tranziție în vederea obținerii unei poziții anume în structura noului program de parteneriat. Suntem foarte mulțumiți de colaborarea de până acum cu partenerii din România și, odată cu noul program și cu prezența mai amplă a Symantec în România prin cooperarea strategică cu MiTech Systems în întreaga regiune, avem convingerea că deschidem partenerilor actuali noi oportunități de a își extinde competențele în noi segmente de piață, iar în același timp punem bazele pentru noi relații de parteneriat în România”, a declarat Vasile Aniculăesei, Country Manager pentru Romania și Bulgaria în cadrul Symantec.
Programul de parteneriat va fi implementat integral pe plan local începand cu luna octombrie a acestui an. Symantec are peste 200 de parteneri pe piața locală, care vor beneficia de avantajele noului program de parteneriat și, ca rezultat, vor reuși să furnizeze o experiență îmbunătățită clienților finali și să contribuie la dezvoltarea și profitabilitatea rețelei în România.