După mai mult de un deceniu de cercetare și programe educaționale în domeniul performanței organizaționale, Acumen Integrat organizează ediția a doua a evenimentului Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România. Evenimentul reprezintă prilejul perfect pentru a contura direcțiile către dezvoltarea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții pentru organizații dintr-o varietate de domenii și industrii de activitate.
Mai sunt 14 zile în care poți beneficia de Presale!
Pentru a facilita accesul cât mai multor profesioniști în relațiile cu clienții la eveniment, am decis să prelungim perioada presale până în data de 16 februarie. Înscrie-te astăzi și vei beneficia de o reducere de 30% pentru întregul eveniment.
Ce teme vor fi dezbătute în cadrul conferinței?
- Orientarea către client;
- Măsurarea satisfacției clienților;
- Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
- Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
- Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
- Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.
UNDE?
București
CÂND?
13 – 14 aprilie 2016