După mai mult de un deceniu de cercetare și programe educaționale în domeniul performanței organizaționale, Acumen Integrat organizează ediția a doua a evenimentului Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România. Evenimentul reprezintă prilejul perfect pentru a contura direcțiile către dezvoltarea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții pentru organizații dintr-o varietate de domenii și industrii de activitate.

Mai sunt 14 zile în care poți beneficia de Presale!

Pentru a facilita accesul cât mai multor profesioniști în relațiile cu clienții la eveniment, am decis să prelungim perioada presale până în data de 16 februarie. Înscrie-te astăzi și vei beneficia de o reducere de 30% pentru întregul eveniment.

Ce teme vor fi dezbătute în cadrul conferinței?

  •   Orientarea către client;
  •   Măsurarea satisfacției clienților;
  •   Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
  •   Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
  •   Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
  •   Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.

UNDE?

București

CÂND?

13 – 14 aprilie 2016