Un nou studiu realizat de Juniper Research a constatat că industria globală de eSports și jocuri de streaming va valora 3,5 miliarde de dolari până în 2025, în creștere de la 2,1 miliarde de dolari în 2021. Aceasta reprezintă o creștere de 70% în următorii patru ani. eSports este transmiterea live a jocurilor, care prezintă adesea jucători profesioniști, iar streaming-ul jocurilor include transmiterea de conținut de joc către public într-un mediu obișnuit.

Noua cercetare, „eSports & Games Streaming: Emerging Opportunities & Market Forecasts 2021-2025”, previzionează că valoarea de piață va fi determinată de cheltuielile de abonament pentru platformele de streaming și cheltuielile publicitare pe fluxuri. Cu toate acestea, solicită părților interesate să investească în alte domenii generatoare de venituri, inclusiv drepturi de difuzare și vânzări de bilete la evenimente live, și să stabilească oferte de sponsorizare de înaltă valoare pentru a maximiza valoarea de piață a eSports în viitor.

Mai multe informații sunt detaliate în whitepaper-ul What to Expect from eSports in 2021 ce poate fi descărcat gratuit.

eSports necesită strategii globale

Cercetarea anticipează că vor exista peste 1 miliard de spectatori de e-sport și jocuri până în 2025, în creștere de la 800 de milioane de telespectatori până la sfârșitul anului 2021. Aceasta reprezintă 1 din 9 din populația globală. Deși se estimează că regiunea Asia-Pacific va reprezenta peste 50% din acești spectatori până în 2025, analiștii Juniper Research identifică America Latină ca o regiune cheie stabilită pentru creștere în următorii patru ani.

Până în 2025, cercetarea prezice că vor exista peste 130 de milioane de spectatori de e-sport și streaming de jocuri în regiune. La rândul său, co-autorul raportului Saidat Giwa-Osagie a remarcat: „Platformele de streaming de succes vor fi cele care pot satisface diferențele din regiunile geografice, prin includerea streamerelor și a titlurilor de jocuri populare la nivel local în evenimentele eSports.”

Creșterea numărului de spectatori va crea niveluri mai mari de concurență între platformele de streaming de conținut, inclusiv Twitch și YouTube. La rândul lor, acești furnizori de platforme de streaming trebuie să își promoveze conținutul către un public nou. Alinierea evenimentelor eSports cu alte industrii, cum ar fi industriile de divertisment, va oferi acestor platforme de streaming oportunități de a atrage noi utilizatori.

Sursa: Juniper Research