Noua versiune CAS genesisWorld CRM x11 ofera companiilor mici si mijlocii numeroase functionalitati si posibilitati extinse de a creste focusul pe clienti, si de a actiona cat mai personalizat in relatiile cu acestia. Noua versiune x11 aduce cateva caracteristici importante precum: Picasso Search, App Designer 3.0, planificator transparent al echipei de lucru, chestionare cu continut multimedia (filme sau imagine) catalog mobil de produse integrat in oportunitatile de vanzare din CAS CRM Mobile App etc. Toate acestea cresc mult calitatea relatiilor cu clientii si extind posibilitatile de personalizare si adaptabilitate cerute de fiecare afacere in parte, in linia dezvoltarii Customer Centricity si a suveranitatii digitale.
„Solutia CRM multi-premiata, CAS genesisWorld ofera IMM-urilor un sprijin intelligent in eliberarea potentialului existent pentru crearea unei experiente interesante pentru clienti”, a declarat Martin Hubschneider, CEO CAS Software AG, cu ocazia lansării noii versiuni x11. „Cu functionalitati noi si avansate, CAS genesisWorld sustine si propaga in mod perfect misiunea Customer Centricity a fiecarei firme. Bazata pe Inteligenta Artificiala, functionalitatea Picasso Search ridica experientele cu clientii la un nivel de cinci stele, consolidand legatura emotionala cu acestia dar şi relaţiilede calitate atat cu partnerii de afaceri, cat si cu propria echipa“
Picasso Search va ajuta activ, adaptiv si inteligent
Avand la baza algoritmi de inteligenta artificiala (AI), Picasso Search ajuta predictiv utilizatorii de CAS genesisWorld x11 in munca lor zilnica: informatia necesara si relevanta fiecarui utilizator este gasita in mod automat si individualizat, fara a fi de cele mai multe ori necesara introducerea de criterii/ cuvinte de cautare de catre acestia. Ca si noutate absoluta, Picasso Search este diponibil acum si in App-urile mobile CAS CRM pentru smartphone si tableta, unde poate fi setat si ca ecran de pornire daca se doreste, pentru a anticipa nevoile si dorintele clientilor in mod rapid, oriunde s-ar afla utilizatorul.
App Designer 3.0 oferă opțiuni flexibile de personalizare
Distins cu premiul German Design Award, CAS genesisWorld convinge rapid mulțumită tehnologiei integrate SmartDesign® cu o interfață de utilizator modernă și un aspect uniform indiferent cum este folosit: interfaţă Web, client desktop, App pe telefonul mobil sau tableta. Conceptul de App-in-App oferă posibilitati multiple pentru diverse extensii ale sistemului standard, iar cu ajutorul App Designer, sunt disponibile și mai multe opțiuni de personalizare decat pana acum. Aceasta permite CAS genesisWorld să se adapteze nevoilor utilizatorilor, intr-un mod foarte flexibil fiind usor de personalizat, fără cunoștințe de programare. În acest fel, tot sistemul – daca e nevoie – poate fi adaptat individual și extins in functie de nevoile proprii fiecarei companii care il foloseste.
Noul planificator al echipei: transparent şi personalizabil
Cu noul planificator de echipa din versiunea x11, programarile echipelor cu activitate de teren, service, suport sau chiar vanzari, poate fi facuta la nivel central tinand cont de volumul de munca individual al fiecaruia dintre membrii echipei. Astfel, fiecare angajat va vedea direct si eficient, ce deplasari – vizite la clienti sunt planificate individual, unde, in ce scop, ce implica sau orice alta informatie care este necesara.
Catalog de produse mobil: pentru intalnirile cu clientii in teren
Cu noul catalog de produse din CAS genesisWorld App pentru dispozitivele mobile, reprezentanții de vânzări se pot angaja în dialog personal cu clienții fara a fi nevoiti sa aduca cu ei nici un fel de alt material de vanzare. În loc să folosească tabele Excel sau alte instrumente analogice gen cataloage printate, foi de comanda si asa mai departe, catalogul de produse integrat in CAS CRM App permite agentilor de teren să selecteze împreună cu clienții, toate produsele și serviciile dorite direct de pe tablet sau telefon mobil. Aceasta forma de consultanta directa si rapida creaza o mai mare transparenta si claritate la configurarea ofertelor si comenzilor. In plus, inainte ca agentul de vanzari sa plece de la intalnirea cu clientul, poate genera cu un singur click, o oferta sau comanda in format pdf pe care clientul il va semna direct pe tableta agentului de vanzare, iar o copie a acesteia va fi trimisa automat pe e-mail catre client.
Modul de chestionare, pentru cercetare de piata, cu continut multimedia
Cu modulul CAS genesisWorld Survey, companiile pot face mai mult decât simple sondaje clasice. Noua versiune x11 poate incorpora orice conținut multimedia web, cum ar fi videoclipuri sau imagini, direct in intrebarile unui sondaj. Componentele multimedia pot fi folosite pentru o detaliere vizuala a unor intrebari, acționează ca ajutoare de decizie, dar pot fi foloside de exemplu si ca elemente de instruire profesionala. Aceste elemente multimedia atrag atenția printre respondenți și asigură o rată mai mare de răspuns la sondaje.
Conformitate EU-GDPR: Privacy by Design
De la intrarea în vigoare a regulamentului general European pentru protecția datelor (EU-GDPR), companiile s-au confruntat si se confrunta in continuare cu provocarea de a stoca și prelucra date referitoare la clienți, în conformitate cu aceste legi de protecția datelor. CAS genesisWorld x11 sprijina proiectarea de procese de business conforme cu protecția datelor, de exemplu cu declarații de consimțământ ale clientilor referitor la datele acestora cu caracter personal sau ștergerea automată a datelor în perioada de timp impusa de lege.
Alte inovatii importante in versiunea x11
Printre noutatile importante in versiunea x111 se afla si un indicator grafic de progress al proceselor, care permite intelegerea, dintr-o singura privire, a fazei în cre se afla o oportunitate de vanzare sau un proiect . Pentru o bază de informații solide, tablourile de bord și vizualizările de informatii pot fi tot mai personalizate și utilizate oricand in raportare și analiză avansata. În plus, există inovații si pentru applicatiile mobile, de exemplu pentru simplificarea inregistrarilor de timp lucrat și a cheltuielior pe proiecte. De asemenea, sunt disponibile noi integrari cu centrale telefonice si functionalitati de telefonie, client CAS CRM direct in Microsoft Outlook, funcțiile de filtrare extinse pentru segmentarea clientilor si crearea de liste de marketing bine directionate pentru o campanii simplificate si comunicarea pe toate canalele.