- Noul centru de e-fulfillment are o suprafață logistică de 1.500 metri pătrați și a necesitat investiții de 40.000 EURO;
- În prezent, compania procesează peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut.
Simplify, ecosistemul de business pentru magazinele online, își accelerează expansiunea și își extinde operațiunile logistice. Noul centru de e-fufillment, aflat la Cluj pe o suprafață de 1.500 mp, furnizează servicii logistice pentru magazine online. Astfel, clienții beneficiază de servicii integrate pentru tot lanțul logistic, de la orice tip de transport pentru aprovizionare, recepția produselor, depozitare, ambalare și etichetare, până la acces la recepția produselor returnate.
Simplify, soluția bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, procesează, în prezent, peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Deschiderea noului centru de e-fulfillment de la Cluj susține strategia de dezvoltare a companiei prin care extindem oferta serviciilor de fulfillment și logistică pentru piața de e-commerce din România. Ne bucurăm să avem clienți care și-au triplat volumele față de aceeași perioada a anului trecut, și totodată, anticipăm că vom încheia acest an cu o creștere de 20% a cifrei de afaceri. De aceea, ne dorim să continuăm creșterea și diversificarea serviciilor în linie cu investițiile strategice ale companiei din ultimul an, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor acestora. Astfel, dezvoltarea platformei Simplify și a soluțiilor digitale integrate din depozite rămân principalele noastre priorități și în perioada următoare.” declară Carmen Vasilescu, Logistics Director.
În urma unei investiții de aproximativ 500.000 de euro, compania continuă dezvoltarea soluției de integrare a serviciilor de supply chain, pentru a le putea oferi clienților acces facil la informații. Prin intermediul portalului Simplify, pot fi vizualizate date în timp real, precum statusul tuturor transporturilor de aprovizionare, statusul comenzilor care urmează să ajungă la clienții care au comandat online sau situația stocurilor și a coletelor care urmează să fie livrate.
Compania investește în mod gradual în zona de automatizare și de depozit, iar anul acesta obiectivul este acela de a realiza o serie de achiziții și schimbări pentru platforma Simplify. Astfel, urmează să fie reorganizată zona depozitului și să fie implementate noi sisteme de automatizare a proceselor, cum ar fi achiziționarea unor conveioare și a unui lift pentru etajele platformei, adăugarea unor puncte de validare, precum și a altor echipamente, care să contribuie la eficientizarea proceselor de pregătire a comenzilor pentru magazinele online.
„Avem de-a face cu o piață în care cerințele clienților sunt din ce în ce mai mai diverse și mai complexe, continuând să genereze provocări operaționale pentru magazinele online. De aceea, ne concentrăm constant pe creșterea performanței serviciilor noastre cu accent pe rapiditate , astfel încât companiile care beneficiază de serviciile noastre de e-fulfillment să aibă livrări cât mai rapide.” completează Carmen Vasilescu, Logistics Director.
Față de aceeași perioadă a anului trecut, portofoliul Simplify a crescut cu 15%, clienții beneficiind de întregul ecosistem de business: de la transport pentru aprovizionare, la toate aspectele care țin de logistică – recepția produselor, depozitare, servicii cu valoare adăugată (pachete de tip bundle, ambalare specială, etichetare sau re-etichetare), pregătirea comenzilor, logistica retururilor. Printre clienți se numără companii precum Sneaker Industry, Fashion Lifestyle & Distribution, Sport Couture, GBB, Senses.