SEM Days este singurul eveniment de SEO si PPC dedicat managerilor, care vor putea afla tot ce trebuie sa stie despre interactiune, vizibilitate si vanzari in online. Acesta va reuni, in perioada 18-19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri, c-level manageri. Cei care se inscriu la eveniment pana pe 31 iulie beneficiaza de o reducere de peste 30% fata de pretul integral.

Evenimentul se va desfasura pe parcursul a doua zile: 18 si 19 septembrie. Prima zi este dedicata keynote-urilor si panel-urilor pe teme de SEO si PPC axate pe solutii, tendinte, studii de caz. Cea de-a doua zi va cuprinde workshop-uri dedicate in special managerilor interesati de cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare.

Evenimentul a fost construit in jurul unor subiecte precum:

  • Cum eviti o criza de SEO la schimbarea website-ului?
  • Online Reputation Management
  • Cum sa cresti radical rata de conversie prin SEO?
  • Cuvintele cheie care vand vs cuvintele cheie care influenteaza vanzarile
  • Ce poti face in cazul in care ai fost penalizat de Google?
  • Cum arata viitorul in Pay Per Click marketing?
  • Cum estimam si masuram rezultatele campaniilor de SEO si PPC?
  • Cum se integreaza SEM intr-o strategie de marketing?