Producatorul, distribuitorul si exportatorul de vinuri Domeniile Sahateni a ales sistemul ERP de la Senior Software, ca pas important in strategia de extindere si dezvoltare a companiei. Managerii au dorit sa implementeze un sistem integrat de gestiune a afacerii care sa ii sprijine in gestionarea corecta a activitatii de productie, evidenta clara a vanzarilor si eficientizarea muncii angajatilor. Solutia SeniorERP s-a dovedit a fi potrivita atat prin prisma functionalitatilor sale cat si prin compatibilitatea acesteia cu nevoile prezente si viitoare ale companiei.
Domeniile Sahateni este un producator si distribuitor de vinuri care dispune de o suprafata de peste 70ha de vie. Vinurile produse de companie sunt comercializate atat in tara, cat si in China, Belgia, Elvetia si Germania. Investitiile importante facute pentru modernizarea cramei, a tehnologiei si replantarii viei, care insumeaza peste 5 milioane de euro, au fost urmate in prezent de achizitionarea unui sistem integrat de gestiune a afacerii, SeniorERP.
Compania se afla in continua extindere, iar implementarea unei solutii ERP ocupa un rol extrem de important in strategia de dezvoltare a afacerii. Aspecte precum detinerea unor informatii relevante despre vanzari, evaluarea corecta a rentabilitatii clientilor si eficientizarea muncii de birou si a departamentului contabil au fost considerate absolut necesare de catre managerii companiei si greu de atins in lipsa unui ERP.
“Am ales sistemul ERP de la Senior Software in urma recomandarilor pe care le-am primit, apoi am evaluat sistemul, am vazut ca se muleaza pe necesitatile noastre si am decis ca este potrivit pentru noi. SeniorERP ne ofera posibilitatea sa extragem rapoarte concludente, sa eficientizam munca departamentelor de vanzari, contabilitate si nu numai, astfel incat sa putem seta o strategie de business conforma cu rezultatele pe care le inregistram.”, a declarat doamna Aurelia Visinescu, Co-proprietar & Director General Domeniile Sahateni.
In plus, cu ajutorul sistemului SeniorERP, compania va putea sa:
• Automatizeze fluxul de vanzare si sa stabileasca politici comerciale in relatia cu diferitele tipuri de clienti: restaurante, IKA si redistribuitori;
• Gestioneze mai eficient activitatea celor 2 linii de productie, ce au o capacitate de aproximativ 1000 de tone de struguri pe sezon;
• Seteze si sa urmareasca retetele de productie aferente proceselor de imbuteliere si etichetare;
• Urmareasca trasabilitatea produselor si sa obtina rapoarte avansate pe loturi;
• Controleze eficient cheltuielile prin intermediul centrelor de venit si cost, in functie de structura stabilita de manageri.
Brandurile de vin comercializate de Domeniile Sahateni sunt: Anima, o colectie privata cu serii limitate, produse numai in anii foarte buni, Artisan, linia dedicata soiurilor romanesti, Domeniile Sahateni, vinuri tinere, clasice si alte vinuri din soiuri romanesti si internationale.