Predicta România, liderul soluțiilor de analiză predictivă şi partener IBM organizează seminarul Predictive Analytics for the Retail/FMCG Industry joi, 20 iunie 2013, începând cu ora 9.00. Evenimentul va avea loc la hotel Novotel, sala Lyon Meeting Room, şi este dedicat exclusiv liderilor români din retail.

Tot mai multe companii din retail au înţeles că analiza predictivă este o componentă importantă prentru atingerea obiectivelor strategice. Studii recente arată că 86% dintre factorii de decizie din acest domeniu plasează analiza predictivă in topul instrumentelor necesare pentru strabilirea viziunii şi strategiilor companiei. Clienţii generează din ce în ce mai multă informaţie, care de cele mai multe ori este dezorganizată, venind din convorbiri telefonice, discuţii pe chat-uri online, analize de produse sau conţinut pe reţele de socializare. Până la 85% din informaţiile despre clienţi sunt dezorganizate şi se găsesc în surse diparate. Analiza predictivă oferă retailerilor noi modalităţi de a se diferenţia de competitori. 

Prin intermediul seminarului, Predicta România îşi propune să ajute specialiştii din poziţii de conducere ai companiilor de retail să genereze valoare folosind  instrumente de analiză predictivă, prin: 

  • Crearea unei perspective complexe asupra fiecărui client în parte;
  • Reducere costurilor şi creşterea eficienţei operaţionale;
  • Dezvoltarea unor noi produse şi servicii, adaptate nevoilor clienţilor;
  • Identificarea şi targetarea clienţilor potriviţi pentru iniţiativele de up-selling şi cross-selling;
  • Identificarea locaţiilor potrivite pentru deschiderea unor noi puncte de lucru sau imbunătăţirea celor deja existente;
  • Eficientizarea comunicării dintre departamente pentru îmbunătăţirea deciziilor;

La eveniment vor fi prezenți experți și practicieni de top în analiza predictivă, printre care: Vlassis Papapanagis – Operations Director, Predicta; Lucian Goldstein, Sales & Marketing Manager, Predicta.

“La nivel mondial, tot mai multe companii din toate industriile au înţeles care sunt beneficiile folosirii datelor despre comportamentul consumatorilor în definirea obiectivelor strategice. Prin introducerea analizei predictive în operaţiunile zilnice, aceste companii au reuşit să-şi îmbunătăţească deciziile astfel încât să-şi atingă cu success obiectivele de business” declară Vlassis Papapanagis, Operations Director Predicta.

Înregistrarea pentru participarea se face  pe www.predicta.ro .