Catalyst România Fund II, unul dintre cele mai importante fonduri de tip venture capital din regiune, sprijină demersul de scalare a platformei educaționale Adservio în Europa printr-o investiție de 2 milioane de euro.
Adservio are o experiență de 14 ani pe piața tehnologiilor pentru educație. Astăzi, platforma sprijină peste 1000 de școli în transformarea digitală a proceselor educaționale și de management oferind un instrument modern de lucru în ajutorul elevilor și profesorilor.
„Rar mi-a fost dat să întâlnesc fondatori mai hotărâți ca Alex și companii EdTech care să fi avut un impact demonstrat în rezolvarea nevoilor profesorilor, elevilor și părinților precum Adservio. Odată cu accesul la internet de mare viteză și tehnologie în zona educațională, majoritatea elevilor sunt acum confortabili cu platforme online de învățare. Din acest motiv, credem că în viitor orice tehnologie care poate fi combinată cu educația tradițională, față în față, va deveni mai interesantă pentru elevi, pentru că le va permite să asimileze cunoștințele mai ușor. La Catalyst România suntem hotărâți să ajutăm Adservio să scaneze și să devină cea mai relevantă soluție tehnologică ce va asigura suport pentru educație și procesele de învățământ.”, a declarat Alin Stanciu, partener Catalyst România.
Investiția va susține extinderea pe piața locală și internațională, creșterea portofoliului de clienți și parteneri, precum și dezvoltarea unor noi funcționalități.
„Această rundă de finanțare ne ajută să facem pasul următor în scalarea business-ului: îndrăznim să ieșim în afara granițelor. Am creat Adservio într-un moment în care piața mondială de EdTech era la începuturile sale. De atunci, ne-am concentrat să venim în întâmpinarea nevoilor de digitalizare ale școlilor, în contextul local. Am contribuit la lansarea unui program pilot prin care Ministerul Educației recunoaște folosirea exclusivă a catalogului digital – măsură care ne dă speranța în transformarea mai accelerată a digitalizării în școli. Tehnologiile EdTech au luat un mare avânt în contextul pandemiei. La fel a fost și pentru noi: am integrat noi tehnologii și am dezvoltat noi module, împreună cu manageri de școală, profesori, părinți și elevi”, a declarat Alexandru Holicov, fondator Adservio.
„Pentru 2022 ne propunem să ne mărim echipa, să atragem oameni pasionați, pentru care educația să fie o valoare foarte importantă. Împreună vom îmbunătăți și mai mult experiența utilizatorilor noștri. De asemenea, vom crea noi soluții prin care școlile să își pregătească mai bine elevii pentru viitor ”, a completat antreprenorul.
Perioada pandemiei a accelerat digitalizarea sistemului educațional. Dacă acum 14 ani catalogul digital Adservio era folosit în câteva școli din Iași, iar înainte de închiderea școlilor pe timpul pandemiei, platforma era folosită în aproximativ 200 de școli, astăzi Adservio este cea mai populară și mai complexă platformă educațională din România (pe lângă platformele gratuite), cu peste 750 000 de elevi, profesori și părinți activi lunar.
Platforma adservio.education este disponibilă în variantă web și mobile, în 9 limbi și acordă o deosebită atenție normelor de securitate și protecție a datelor personale.
Adservio ajută școlile, liceele și grădinițele să fie mai eficiente și să întărească legătura cu familiile. Soluția este potrivită în orice context (față în față, online și hibrid). Astfel, instituțiile de învățământ facilitează accesul la învățare cu instrumente moderne atât în cadrul orelor derulate față în față, cat și pentru elevii care nu pot fi prezenți la ore din diverse motive. În plus, părinții care nu se află în țară sunt la curent în timp real cu situația școlară și își pot sprijini mai bine copiii, prin simpla accesare a aplicației Adservio. Acest lucru a încurajat prevenția abandonului școlar și a scăzut rata absenteismului într-un număr notabil de cazuri.