IBM in colaborare cu Universitatea Ceha de Stiinte ale Naturii din Praga (CULS) au dezvoltat noi aplicatii mobile care vor imbunatati experienta din campus permitand studentilor sa-si administreze mai bine finantele personale si oferind acces la serviciile din campusul universitar – de la meniurile cantinei pana la orarul cursurilor.
CULS este a treia cea mai mare universitate din Praga avand peste 25.000 de studenti internationali. Cu o generatie de studenti care incoporeaza din ce in ce mai mult dispozitive mobile in aproape toate aspectele vietii lor, Universitatea a perceput solutiile mobile ca fiind o oportunitate importanta pentru ca acestia sa fie anagajati in activitatile zilnice din campus si le-a implementat ca mod principal de comunicare dintre profesori, studenti si administratorii campusului.
CULS a ales solutia IBM MobileFirst pentru a dezvolta si instala platforma “My CZU” si primele aplicatii in doar 3 luni. Aceste aplicatii au fost dezvoltate de o echipa de tineri dezvoltatori din cadrul IBM si au fost concepute tinand cont de anumite obiceiuri ale studentilor si de asteptarile utilizatorilor.
“Avem o populatie diversificata de studenti iar solutiile mobile reprezinta cele mai bune si eficiente canale de comunicare directa cu studentii nostri internationali si cu personalul universitatii”, a declarat Petr Dvorak, CIO, Universitatea Ceha de Stiinte ale Naturii din Praga. “Colaborarea cu IBM ne-a permis sa dezvoltam rapid strategia noastra de solutii mobile si sa oferim o experienta satisfacatoare pentru utilizator, concomitent cu dezvoltarea unui plan pe termen mai lung care sa corespunda nevoilor de comunicare in continua schimbare ale studentilor nostri.”
In prezent, aplicatiile de pe platforma My CZU ajuta studentii sa aiba un mai bun control asupra bugetelor si cheltuielilor si ofera acces la informatii despre catering precum vizualizarea meniurilor de la diferite cantine si snack baruri din cadrul campusului. Aplicatia financiara a universitatii permite studentilor sa primeasca notificari atunci cand ating limita minima a debitului de pe cardul de student, sa vizualizeze o lista de tranzactii, sa stabileasca o limita de cheltuieli si sa compare cheltuielile raportat la cele medii inregistrate la nivelul Universitatii. Deasemenea, studentii isi pot bloca contul chiar de pe telefonul mobil in cazul in care isi pierd cardul sau este furat.
“Universitatile din intreaga lume percep tehnologiile cum ar fi tehnologiile mobile si sociale ca modalitate de transformare a modului in care interactioneaza cu studentii si oferind astfel acces la noi servicii, precum invatamantul la distanta care imbunatateste experienta si rezultatele studentilor”, a declarat Michael King, VicePresident, Global Education Industry in cadrul IBM. “Solutiile mobile in particular pot crea o experienta placuta pentru utilizator si ofera studentilor acces instant la resursele din campus si la serviciile pe care ei se bazeaza cel mai mult.”
Viitoarele aplicatii de pe platforma My CZU vor include acces la catalogul de cursuri al universitatii (CULS), harti ale campusului si detalii privind viitoarele cursuri si evenimente, precum si o conexiune la social media.