Belkin a semnat un parteneriat strategic cu LifeProof, fabricantul american de accesorii pentru protejarea telefoanelor inteligente şi tabletelor, cu scopul de a distribui în Europa gama accesoriilor de protecţie la apă, zăpadă, noroi şi la lovituri. În baza acordului de parteneriat, Belkin va deveni unicul distribuitor al produselor inovatoare LifeProof, ce vor apare prin intermediul canalelor sale de distribuţie consacrate pentru retail şi e-tail în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Linia de produse LifeProof se compune din soluţii de protecţie la apă, noroi, zăpadă şi lovituri pentru iPhone 4, 4S şi 5, iPad 2, iPad (generaţia 3rd ), iPad (generaţia 4th ) şi iPod touch (generaţia 4th ) şi se va extinde incluzând o gamă de soluţii pentru Samsung Galaxy S III. Tocurile LifeProof sunt testate pentru a face faţă sau chiar a depăşi standardele recunoscute, inclusiv Standardul Militar 810F-516 de protecţie împotriva loviturilor şi secţiunea IP 68 a standardului IEL 60592 de protecţie împotriva noroiului şi pătrunderii apei.

 

Soluţiile de protecţie moderne ale LifeProof au fost aplicate în S.U.A. încă din august 2011 şi au câştigat poziţia de lider pe piaţa al accesoriilor de protecţie completă.

Reinier Jens, vicepreşedintele Belkin pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa a declarat că: „Strategia Belkin cu produse inspirate de către oameni este de a crea şi a livra un ecosistem complet de accesorii pentru a permite consumatorilor să-şi conecteze, să-şi îmbunătăţească, să-şi personalizeze şi să-şi protejeze telefoanele lor inteligente, tabletele şi ulta-bookuri, indiferent unde se află sau călătoresc. Parteneriatul cu LifeProof va permite Belkin să ofere cea mai vastă posibilă gamă de soluţii de protecţie prin intermediul canalelor noastre de distribuţie consacrate, oferind consumatorilor din Europa opţiuni mai numeroase”.

Gary Rayner, fondator şi director executiv al LifeProof a afirmat că „suntem încântaţi să avem acces la canalele de distribuţie ale Belkin şi la experienţa sa pe pieţele din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa pentru a oferi produsele noastre consumatorilor din aceste regiuni. Conceptul companiei LifeProof este să ofere libertate faţă de constrângerile de mediu şi la fel ca şi Belkin, creăm produse ce permit consumatorilor să rămână conectaţi şi să-şi folosească dispozitivele mobile în fiecare zi, oriunde şi pentru orice”.

Produsele LifeProof vor fi disponibile de la mijlocul lunii ianuarie pentru partenerii din canalele de distribuţie Belkin din Europa pe lângă gama extinsă de produse Belkin deja existente.