Microsoft investighează o întrerupere a serviciilor de Internet a Outlook și Exchange Online care a avut loc în momentul în dimineața zilei de joi, 1 octombrie, odată cu începerea activității de către care utilizatorii din Europa. Utilizatorii serviciului online Outlook din întreaga lume raportează probleme la accesarea serviciului Microsoft, adăugându-se astfel problemelor pe care utilizatorii de Office 365 le-au experimentat la începutul acestei săptămâni.

Astăzi la ora 10:00 ora României, Microsoft a confirmat că utilizatorii au probleme cu accesarea conturilor Exchange Online prin Outlook pe web. Microsoft a spus inițial că utilizatorii din India sunt principalul grup afectat. Cu toate acestea, compania a confirmat ulterior pe contul de Twitter Microsoft 365 Status că problema afectează utilizatorii din întreaga lume. Ulterior, compania a anunțat pe același cont că a determinat cauza acestui incident, o actualizare a configurărilor care rutau solictitările de la utilizatori, și va reveni la setarea anterioară monitorizând procesul de recuperare.Downloaddetector indica în această dimineață că cele mai afectate regiuni includ Regatul Unit, Franța, Germania, Olanda, Belgia, Norvegia, Suedia și India. Existau, de asemenea, mai multe rapoarte ale utilizatorilor pe Twitter de la utilizatori din Europa care nu au putut accesa Outlook de la începutul zilei de lucru.Acest nou incident urmează unui incident prin care Office 365 a fost inaccesibil șase ore la începutul acestei săptămâni din cauza unei erori de autentificare care a împiedicat utilizatorii să se conecteze la Office.com, Outlook.com, Teams, Power Platform și Dynamics365. În mod similar, Microsoft a fost nevoit să anuleze o schimbare recentă care a afectat operațiunile de autentificare pentru numeroase servicii Microsoft și Azure.