Quest Software, în parteneriat cu Microsoft România, a  susținut astazi seminarul „Data Protection That Keeps The Business Running”, prin care prezintă strategiile actuale de protecție a datelor și îmbunătățirea timpilor de recuperare a datelor.

O organizație care deține un set de reguli și protocoale, bine puse la punct, conform cărora mecanismele ce stau în spatele business-ului sunt controlate într-o manieră eficientă, nu desemnează neapărat o organizație realmente pregătită pentru un dezastru natural sau antropic. Aceste dezastre, cu sau fără voia noastră, au loc. Dezastrele precum World Trade Center, Uraganul Katrina, incendii, cutremure etc., de cele mai multe ori duc la pierderi financiare și de imagine masive pentru companiile vizate. Prin urmare, întrebarea corectă nu este “dacă se va produce”, ci “când se va produce” un dezastru. Soluțiile de “Data Protection”, alături de securitatea informatică sunt reduta care trebuie aparată cel mai bine într-o organizație.

“În perioada actuală prea puține organizații conștientizează importanța protejării datelor sau se limitează doar la soluții rudimentare de backup și sunt permanent reactive la apariția unor probleme. Suntem în fața apariției unei noi paradigme care va guverna comportamentul tuturor organizațiilor vizionare”, a declarat Marius Sticlaru, General Manager Q-east Software.

Prea des se pune accent pe viteza și ușurința cu care sunt salvate datele critice. Cel mai important lucru ar trebui să fie precizia și ușurința cu care sunt recuperate datele critice în caz de dezastru. Noțiuni ca “Fast Recover”, “Continuous data protection”, “Total Protection”  sau “Real-time backup” au pătruns deja în vocabularul curent al organizațiilor care au ales să facă saltul tehnologic și care se bucură deja de prestigiu și notorietate, pe lângă beneficiile evidente ale implementării unor astfel de soluții. Quest Software este, încă de la înființarea sa, profund implicată în soluții de management pentru infrastructura informatică. Pentru Quest Software a fost clar ca o creștere majoră a prezenței în zona “Data Protection” și esențială pentru a-și ajuta clienții în rezolvarea provocărilor cauzate de o rată de creștere fără precedent a volumului de date critice pe care aceștia le gestionează”, a completat Marius Sticlaru.