Co-CEO-ul Netflix, Ted Sarandos, a confirmat joi că Netflix va începe testarea unui nou abonament cu prețuri mai mici, cu reclame. Compania de streaming vorbește cu mai mulți potențiali parteneri pentru a-și ușura intrarea în lumea advertising-ului, a spus Sarandos în timp ce vorbea la Festivalul Internațional de Publicitate Cannes Lions. Printre acești parteneri se pare că se enumeră Comcast, NBCUniversal și Google.

Confirmarea lui Sarandos vine în mijlocul unui an dificil pentru Netflix. Pe măsură ce concurența între serviciile de divertisment devine tot mai intensă, gigantul de streaming a pierdut abonați pentru prima dată într-un deceniu, s-a confruntat cu o reacție negativă în urma deciziei de a limita partajarea parolelor și a concediat peste 150 de angajați (sau aproximativ 1,5% din forța sa de muncă globală).

“Am ignorat un segment important de clienți, mai exact oameni care își spun: «Hei, Netflix este prea scump pentru mine și nu mă deranjează să am reclame»”, a spus Sarandos. “Adăugăm un nou nivel de abonament. Nu adăugăm reclame pe Netflix-ul așa cum îl știți astăzi.”

Sursa: time.com (https://time.com/6175837/netflix-ads-coming/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=editorial&utm_term=business_streaming&linkId=170783475)