Luna aceasta, Motorola sărbătorește 95 de ani. De la primele comunicații Pământ-Lună și până la nașterea unui fashion icon, odată cu noua familie razr, Motorola reflectă asupra momentelor cheie din trecutul său, care au definit istoria omenirii, aducând în lumină în același timp ceea ce crede că va urma în domeniul inovației în telecomunicații.

Crearea unui impact social

Din 1928, Motorola a fost în fruntea tehnologiei. Poate că cel mai notabil moment din deceniile anterioare a fost aselenizarea Apollo 11, care a utilizat tehnologia echipamentelor radio Motorola pentru a asigura primele comunicații Pământ-Lună. Tehnologia Motorola i-a permis lui Neil Armstrong să împărtășească lumii celebrele sale cuvinte: „Un pas mic pentru om, un salt uriaș pentru omenire”.

Doar câțiva ani mai târziu, Martin Cooper, fost vicepreședinte și director al departamentului de cercetare și dezvoltare al Motorola, a efectuat primul apel cu telefonul mobil pe 6th Avenue, New York, deschizând astfel calea pentru discuțiile la distanță cu prietenii, familia și colegii de serviciu în orice moment. Aceste invenții au modelat lumea așa cum este ea cunoscută astăzi.

Influențarea culturii

La începutul anilor 2000 s-a născut razr V3, care a redefinit designul unui telefon mobil. Culorile sale strălucitoare, designul cu clapetă și aspectul subțire transformă modelul razr V3 într-un simbol al modei.

În 2019, Motorola a conștientizat dorința consumatorilor de a avea conexiuni mai consistente și viteze de descărcare mai mari. Aceste informații au dus la apariția modelului moto z3, care a devenit primul smartphone comercial disponibil în lume care se conectează la 5G. De atunci, Motorola a prioritizat democratizarea conectivității 5G prin introducerea de astfel de capabilități în familia moto g și a păstrat acest spirit de explorare și inovare în portofoliul său actual.

Transformarea tehnologiei

Anul acesta, Motorola onorează 10 ani de moto g, franciză construită pe democratizarea tehnologiilor premium, inclusiv cele mai rapide procesoare, display-uri avansate, design remarcabil, încărcare turbo, tehnologie 5G și multe altele. Cele mai recente modele moto g ale companiei oferă chipseturi impresionante, funcții performante ale camerei foto și experiențe de divertisment îmbunătățite la nivelul ecranului și al sistemului audio, astfel încât consumatorii să aibă acces la tehnologiile care contează cel mai mult pentru ei.

.

Motorola a continuat această tendință și în familia edge. În ultimul an, a anunțat unele dintre cele mai subțiri smartphone-uri de până acum, un senzor pentru camera principală de 200 MP, o premieră în industrie, un parteneriat exclusiv la nivel mondial cu PANTONE™ și a introdus în gamă finisaje noi și unice pentru dispozitive, cum ar fi pielea vegană. Familia edge continuă să împingă limitele, reimaginând modul în care arată un smartphone, cum se simte și de ce este capabil.

Motorola a lansat și următoarea generație de razr. Motorola razr 40 ultra dispune de cel mai mare ecran extern disponibil pe un smartphone pliabil, permițând utilizatorilor să vadă ce este important și să facă mai multe fără a fi nevoiți să deschidă telefonul. Balamaua dinamică a dispozitivului poate fi poziționată în mai multe unghiuri pentru crearea de conținut, iar designul său compact se potrivește atât în buzunare, cât și în poșetă.

Motorola a făcut categoria de telefoane pliabile accesibilă la scară largă prin intermediul lui Motorola razr 40. oferă. Aproape 40% dintre consumatori ar lua în considerare un dispozitiv pliabil pentru următorul lor device1, iar 20% dintre noii cumpărători de razr fac trecerea de la alte mărci de smartphone-uri premium de top.1

Următorii 95 de ani de inovare

Motorola a înregistrat o creștere pe toate piețele din întreaga lume, în special în cadrul gamei de produse premium și B2B, inclusiv servicii, soluții și dispozitive unice în ediție business, cum ar fi Lenovo ThinkPhone by Motorola.

„La Motorola, revoluționăm piața cu dispozitivele noastre premium și cu funcțiile inedite”, a declarat Sergio Buniac, președintele Motorola. „Ca parte a angajamentului Lenovo pentru o tehnologie smart pentru toată lumea, le oferim consumatorilor opțiuni inovatoare, iar acest lucru aduce rezultate, deoarece dorim să ne dublăm afacerea în următorii trei ani.”

Cu acest obiectiv în minte, Motorola se angajează să pătrundă pe noi piețe, să consolideze inițiativele B2B cu Lenovo și să descopere noi modalități de a îmbunătăți marca Motorola și relația sa cu utilizatorii. În plus, Motorola va continua să aducă inovație pe piață prin explorarea unor modalități de interacțiune cu dispozitivele Motorola prin utilizarea tehnologiei AI, a unor noi factori de formă care se pliază și se adaptează la diferite situații, a unei conexiuni inteligente și fără întreruperi între dispozitive adaptate nevoilor utilizatorilor și a unor experiențe software unice. Condusă de această strategie, Motorola se simte pregătită să abordeze următorii 95 de ani.