Mokka, primul furnizor de servicii Buy Now, Pay Later (BNPL/ Cumperi acum, plătești mai târziu) din România este acum disponibil pentru clienții ESD, companie cu 15 ani de experiență pe piață, care dezvoltă trei linii de business: service autorizat pentru importanți producători de tehnologie (Samsung, LG, Philips, Huawei, Xiaomi etc), retail online (accesorii și piese de schimb pentru produse de comunicații mobile, electronice și electrocasnice) și B2B displays.
Doar cu telefonul și cartea de identitate, clienții care vor să cumpere produse din magazinul online ESD sau au nevoie de diagnosticare și service pentru electronice și electrocasnice – mici sau mari – și pentru aparatură audio/video, pot folosi plata în rate Mokka. În magazinul online și în rețeaua de service-uri ESD, clienții au de acum înainte opțiunea să acceseze Mokka și să achite contravaloarea produselor și serviciilor într-un număr de rate cât mai convenabil, personalizat, în termen de 1, 3, 6 sau 12 luni.
„Suntem încântați să anunțăm parteneriatul dintre Mokka și ESD. Acest parteneriat marchează un pas important în eforturile noastre de a oferi soluții financiare inovatoare și accesibile clienților noștri. Împreună vom aduce un plus de valoare prin servicii adaptate nevoilor actuale ale pieței, consolidând astfel angajamentul nostru de a sprijini clientul”, spune Ciprian Bunda, CEO ESD.
„Prin parteneriatul cu ESD, ne îmbogățim portofoliul cu o companie importantă din zona furnizorilor de tehnologie și produse electronice de top. Ne bucurăm că putem oferi vizitatorilor magazinului online și service-ului ESD o soluție financiară flexibilă și ușor de accesat precum Mokka, o alternativă de plată care vine în întâmpinarea necesității lor de microcreditare”, spune Alexandru Balaci, CEO Mokka România.
Pe lângă faptul că este o soluție rapidă pentru finanțarea achizițiilor, Mokka aduce avantajul personalizării ratelor în forme convenabile pentru cumpărători. Utilizatorii pot schimba data scadentă în funcție de interesele personale și adapta graficul de rambursare în funcție de bugetul personal.
Totodată, Mokka poate fi utilizată de retaileri și furnizorii de servicii ca un instrument eficient de creștere a vânzărilor, dar și de promovare a produselor din categoria premium.
„BNPL este din ce în ce mai prezent în peisajul retailului românesc și putem observa cum remodelează obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor. Totodată, are un impact semnificativ în decizia de achiziție așa încât tot mai mulți comercianți îl integrează în strategia de dezvoltare a magazinelor fizice sau online”, mai spune Alexandru Balaci.