Mokka BNPL oferă posibilitatea celor care fac achiziții de pe Mi-Home.ro să eșaloneze costul lor pe mai multe luni, fără să fie necesară plata integrală imediată pentru produsele cumpărate.

Mokka, primul provider de servicii BNPL din România și unul dintre cei mai importanți jucători pe acest segment din Europa Centrală și de Est, a încheiat un parteneriat strategic cu Mi-Home.ro, magazinul online oficial pentru produsele Xiaomi în România. Colaborarea dintre Mokka BNPL și Xiaomi, furnizor de tehnologie de top de anvergură globală, prezent în peste 80 de țări, are ca scop îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienții Mi-Home.ro prin oferirea unor opțiuni de plată convenabile, personalizate.

„Suntem încântați să ne asociem cu Mokka pentru a oferi soluții de plată mai flexibile cumpărătorilor noștri”, a declarat Matei Nițeanu, Operations Manager, la Mi-Home.ro. „Această colaborare este un pas important pentru îmbunătățirea experienței clienților și pentru a ne asigura că toată lumea se poate bucura de produsele inovatoare pe care Xiaomi le are de oferit, fără să se îngrijoreze de costurile inițiale. Parteneriatul cu Mokka reflectă angajamentul Mi-Home.ro de a face tehnologia inovatoare mai accesibilă pentru toată lumea.”

„Asocierea cu Mi-Home.ro ne permite să ne extindem serviciile BNPL către un public mai larg, pasionat de tehnologie”, spune Alexandru Balaci, CEO Mokka România. „Ne-am angajat să oferim soluții financiare transparente, convenabile și accesibile, iar acest parteneriat se aliniază perfect cu misiunea noastră.”

Cu o abordare centrată pe client și furnizoare de servicii financiare fiabile, Mokka permite utilizatorilor să opteze între mai multe variante de rambursare și să-și personalizeze ratele în funcție de interesele personale. De asemenea, aceștia pot opta pentru schimbarea datei scadente și adaptarea graficului de rambursare în funcție de bugetul personal sau pot transfera fonduri în contul personal. Utilizatorii Mokka beneficiază de comision 0% pentru rambursarea în termen de o lună, respectiv 1,3% pe lună pentru restul schemelor alese, de la 3 la 24 de luni.

Parteneriatul strategic dintre Mokka BNPL și Mi-Home.ro oferă multiple alte beneficii clienților, între acestea numărându-se:

–      Opțiuni de plată flexibile: clienții pot alege să plătească pentru achizițiile lor în rate, fără a fi supuși presiunii financiare;

–      Aprobare rapidă și ușoară: integrarea perfectă a Mokka asigură un proces de aprobare rapid, ceea ce conduce la finalizarea rapidă a achizițiilor;

–      Experiență de cumpărare îmbunătățită: prin oferirea unei flexibilități de plată mai mari, Mi-Home.ro urmărește să îmbunătățească satisfacția clienților, făcând ca cele mai noi tehnologii să fie accesibile tuturor.

Însă beneficiile Mokka nu se limitează doar la consumatori, deoarece și comercianții au parte de numeroase avantaje: scăderea ratei de abandon a coșului de cumpărături și creșterea ratei de conversie și a valorii achizițiilor sunt doar câteva dintre acestea. „Studiile interne realizate de Mokka evidențiază că valoarea comenzilor crește substanțial când retailerii pun la dispoziția clienților soluții de plată amânată”, punctează Alexandru Balaci. „Vânzările pot crește cu procent cuprins între 70 și 300. Implementarea Mokka BNPL vine și cu alte tipuri de beneficii – de la fidelizarea clienților, la utilizarea sa ca instrument eficient de promovare a produselor, mai ales a celor cu prețuri mai ridicate”, explică CEO-ul Mokka România.