In ultimii ani home entertainmentul inseamna mult mai mult decat programe TV – utilizatorii isi folosesc televizoarele pentru jocuri video, pentru a urmari continut online, chiar si 360o si pentru a naviga pe internet, transformand televizorul intr-o experienta multimedia complexa si dezvoltand o noua cultura a relaxarii.
LG isi incurajeaza publicul sa aleaga Smart si le faciliteaza aceasta optiune oferind functii Smart pe o paleta larga de modele de televizoare. Platforma LG Smart TV ofera o navigare usoara pe internet, la care contribuie telecomanda Magic Remote si aplicatia pentru iOS si Android, ce pune la dispozitie o tastatura QWERTY pe telefon sau pe tableta.
Si, ca sa demonstreze usurinta in folosirea tehnologiei Smart, LG aduce utilizatorii fata in fata cu produsele, in cadrul caravanei ”Alege LG Smart” ce se va desfasura in patru orase din tara, pentru ca publicul sa aiba ocazia sa descopere experienta LG aproape de ei: intre 10 si 27 octombrie in Baneasa Shopping City Bucuresti, intre 30 octombrie si 10 noiembrie in Centrul Comercial TOM din Constanta, intre 13 si 24 noiembrie in Centrul Comercial Iulius Mall din Timisoara si in Centrul Comercial Vivo din Cluj Napoca intre 27 noiembrie si 8 decembrie. Vizitatorii pot testa functionalitatile si pot experimenta streaming video de calitate chiar si la rezolutie 4K in standard Dolby Vision sau HDR10 de pe Youtube, Netflix sau HBO Go, retelele sociale, aplicatiile TV de stiri sau divertisment, partajarea si interfata personalizata, pentru o experienta completa si interactiva.
Fie ca utilizatorii aleg claritatea impecabila a imaginilor redate pe televizoarele LG UHD 4K sau experienta LG OLED 4K, unde negrul este aproape de perfectiune iar culorile cele mai apropiate de realitate, acestia pot testa tehnologia Smart pe oricare dintre cele doua modele expuse. Mai mult, publicul se poate inscrie pe loc in tombole ce au ca premiu cate un TV Smart LG UHD 4K, in fiecare oras. Detalii despre concurs aici: www.lgpromo.ro/promotie/vouchersmart.
In Romania smart TV-urile au ajuns din punct de vedere valoric la 50% din piata dar, conform unor date publicate de Autoritatea de Reglementare in Comunicatii (ANCOM), gradul de utilizare la intreaga capacitate a acestora este inca unul redus: mai putin de 10% dintre utilizatorii care au un smart TV il conecteaza la internet si folosesc serviciile web.
”Am gandit proiectul ”Alege LG Smart” din dorinta de a incuraja publicul sa descopere gama TV LG si pentru a demonstra faptul ca experienta LG home entertainment inseamna mai mult decat vizionarea emisiunilor si serialelor livrate de companiile de cablu TV. Odata cu experienta superioara audio-video realizata in parteneriat cu Dolby (Dolby Atmos & Dolby Vision), LG dezvolta si imbunatateste continuu si serviciile Smart, cautand sa ajunga in zonele in care publicul cauta entertainment si relaxare usurand modul de navigare in zona TV multimedia.” – Sorin Spinu, Country Manager LG