Soluțiile „Smart Life” ale companiei oferă o privire asupra experiențelor “Reinvent Your Future”
LG Electronics (LG) își prezintă noile soluții inteligente la CES 2024, extinzându-se în diverse spații, inclusiv în mobilitate și medii comerciale. Sub tema “Reinvent Your Future“, expoziția LG prezintă modul în care compania va îmbunătăți experiențele clienților în viața de zi cu zi cu ajutorul celor mai recente inovații ale sale – inclusiv televizorul OLED LG SIGNATURE 4K transparent și wireless; o casă inteligentă alimentată de inteligența artificială (AI), Internet of Things (IoT) și tehnologii de comunicare și conceptul de mobilitate Alpha-able.
Experiență TV superioară cu tehnologie inovatoare și conținut infinit
Elementul central al standului LG este LG SIGNATURE OLED T, primul televizor OLED 4K transparent și wireless din lume. Vizitatorii au parte de o expoziție de artă media formată din cincisprezece televizoare OLED T de 77 de inci, care prezintă conținut video captivant cu nuanțe de negru perfect și culori vibrante. Aceste display-uri se transformă treptat într-un televizor OLED transparent, dezvăluind o nouă eră descoperită de OLED T. Efectul de levitare al televizoarelor OLED accentuează transmiterea wireless a semnalelor video și audio și conexiunea la dispozitive externe, simplificând instalarea și oferind mai multă libertate în amenajarea spațiului.
O zonă dedicată evidențiază tehnologia transparentă și wireless a televizorului LG SIGNATURE OLED T, care permite televizorului să depășească limitele spațiului și să se integreze armonios în viața de zi cu zi.
Trecând la următoarea zonă, vizitatorii vor fi întâmpinați de o structură de tip tunel cu peste 140 de display-uri OLED de 55 de inci. Această zonă care prezintă experiența webOS servește ca platformă pentru a prezenta conținut variat, curatoriat prin colaborări cu parteneri diverși. O invitație de a explora lumea entertainment-ului alimentată de platforma webOS, zona webOS îi răsfață pe vizitatori cu o colecție extinsă de clipuri video dintr-o gamă variată de genuri, inclusiv seriale, jocuri sau sporturi.
Tehnologia AI îmbunătățește experiența „Soluțiilor Smart Life”
În zona expozițională dedicată casei inteligente, LG prezintă modul în care tehnologia AI poate îmbunătăți soluțiile viitoare de smart life. Casa inteligentă alimentată de AI a companiei utilizează diverși senzori pentru a digitaliza viețile oamenilor și pentru a propune soluții personalizate pe baza cuvintelor, acțiunilor și a emoțiilor utilizatorilor.
De exemplu, senzorii fără contact instalați în casă pot măsura și digitaliza ritmul cardiac și respirația clienților, analizând starea lor de sănătate pentru a ajusta automat temperatura și umiditatea interioară.
În casa inteligentă a viitorului, LG ThinQ va conecta senzorii și dispozitivele IoT instalate în toată casa, acționând ca o platformă de servicii care controlează autonom dispozitivele pentru a asigura setările ideale fără a fi necesară intervenția clientului.
În situația în care utilizatorul aduce un nou animal de companie în locuință, microfoanele, camerele și senzorii mmWave încorporați în dispozitivele casnice detectează prezența animalului și solicită automat permisiunea utilizatorului de a descărca modul „pet” pe aparatele casnice LG ThinQ UP sau să recomande kituri de accesorii special concepute pentru animalele de companie. Senzorii prioritizează eficiența energetică – sting produsele inteligente atunci când nu este nimeni acasă sau activează modul de economisire a energiei atunci când o cameră este goală. În plus, dacă detectează activitate neobișnuită, senzorii pot activa chiar și modul de prevenire a infracțiunilor, trimițând notificări prin aplicația LG ThinQ.
LG a introdus, de asemenea, noul agent AI al casei inteligente, care se mișcă pe roți pentru a-i întâmpina pe vizitatori. Acest agent AI este un hub inteligent și un asistent de casă versatil care oferă suport în activitatea zilnică a clienților prin conectarea și gestionarea electrocasnicelor și dispozitivelor IoT din locuință. Echipat cu o cameră, difuzor și o gamă de senzori de monitorizare a casei, poate aduna date în timp real despre mediul de acasă pentru a facilita controlul electrocasnicelor. Ecranul frontal permite interacțiunea prin expresii faciale, angajându-se activ și comunicând cu clienții.
Zona comercială prezintă o varietate de servicii personalizate sub tema călătoriei în Las Vegas. Un exemplu este integrarea LG MAGNIT, un ecran Micro LED cu recunoașterea facială și soluții publicitare AI. Această combinație permite furnizarea de reclame personalizate utilizatorilor în diferite locații, cum ar fi hoteluri, spații comerciale și zone de transport. Alte scenarii includ posibilitatea clienților de a primi ghidaj de la GuideBot la un hotel sau de a efectua plata prin recunoaștere facială la o cafenea.
Alpha-able, conceptul de mobilitate viitoare al LG
LG a redefinit recent mașinile viitorului ca fiind o „peșteră digitală personalizată”. Pentru a demonstra acest concept, compania a dedicat o zonă din standul expozițional prezentării Alpha-able. Alpha-able este o reprezentare tangibilă a viziunii LG despre mobilitate, care oferă vizitatorilor CES o previzualizare a soluțiilor inovatoare pe care le pot experimenta în viitor.
Conceptul de mobilitate a viitorului urmărește să ofere experiențe unice bazate pe trei teme: Transformable, Explorable și Relaxable. Transformând mașinile în spații asemănătoare cu mediul de acasă sau de la birou, pasagerii se pot odihni sau pot lucra în mișcare. Alpha-able utilizează tehnologii de afișare de ultimă oră, inclusiv display-uri rulabile, flexibile și transparente, împreună cu soluții de electrocasnice LG de neegalat, pentru a oferi experiențe adaptate nevoilor pasagerilor.
Pe lângă Alpha-able, LG a dedicat o zonă și pentru soluțiile de încărcare pentru vehicule electrice (EV), o zonă cheie de creștere pentru companie. Această zonă evidențiază încărcătorul EV și soluția de control numită e-Centric.
Soluții inovatoare ale LG Labs, aliniate sub viziunea ESG
LG a prezentat și noua serie de produse dezvoltate prin intermediul LG Labs, proiectul experimental și inovator de dezvoltare a produselor și serviciilor focusat pe crearea de experiențe unice pentru clienții LG.
Zona LG Labs prezintă o gamă de produse inovatoare, inclusiv DukeBox by LG Labs, dispozitivul audio all-in-one care își propune să reinventeze profunzimea experienței audio și video cu un concept modernizat de jukebox. DUOBO by LG Labs este o mașină de cafea cu capsule care extrage două arome simultan, iar Bon Voyage by LG Labs este un concept de locuință personalizată gândit pentru a extinde viața de acasă în natură. În plus, zona include produse precum LG CineBeam Qube și brid.zzz by LG Labs, care oferă abordări îndrăznețe și inovatoare.
Compania a prezentat și zona Better Life for All, dedicată inițiativelor brandului de mediu, sociale și de guvernare. O caracteristică remarcabilă în această zonă a fost LG mycup, o mașină de spălat cu ultrasunete care și-a făcut debutul la CES. În plus, LG a prezentat soluția sa de casă sustenabilă, punând în valoare capacitățile platformei energetice LG pentru a optimiza gestionarea energiei.
În plus, LG a introdus publicului și „Universal UP Kit”, o gamă de accesorii proiectate pentru a ajuta utilizatorii să opereze cu ușurință electrocasnicele LG, indiferent de sex, vârstă sau dizabilități.
Vizitatorii mai pot experimenta inovațiile LG de anul acesta la standul CES (#16008, Las Vegas Convention Center) până pe 12 ianuarie.