LG Electronics anunta crearea marcii proprii, ThinQ, sub care se vor reuni in 2018 toate electrocasnicele, aparatele electronice pentru consumatori si serviciile ce utilizeaza inteligenta artificiala. Produsele si serviciile LG ThinQ vor avea capacitatea de a folosi tehnologia deep learning si de a comunica intre ele, utilizand o varietate de tehnologii AI, atat din partea altor parteneri, cat si tehnologia AI proprie LG, DeepThinQ.
LG a pus bazele eforturilor sale in lumea AI in cadrul CES 2017, cand a anuntat DeepThinQ, urmat de initiativa de a include Wi-Fi in toate aparatele sale premium lansate in acest an. In iunie, LG a deschis Laboratorul de Inteligenta Artificiala din Seoul, sub conducerea CTO-ului companiei, urmarind sa implementeze cercetarile sale diverse din domeniul AI in cadrul unor tehnologii care sa recunoasca, sa deduca si sa invete folosind vocea, informatiile video si senzorii. Laboratorul AI de la LG a contribuit la dezvoltarea primului aparat de aer conditionat din lume care calculeaza dimensiunea spatiului in care este utilizat, precum si a frigiderelor, masinilor de spalat si aspiratoarelor inteligente.
“Scopul marcii ThinQ este de a sublinia faptul ca produsele inteligente LG se gandesc mereu la dvs., pentru a va imbunatati viata,” a declarat Han Chang-hee, sef al Centrului de marketing global LG. “AI este urmatoarea frontiera tehnologica, si, ca lideri pe piata de aparate electrocasnice si electronice pentru consumatori, avem responsabilitatea de a face AI mai prietenos si mai putin intimidant.”
Zona ThinQ a standului LG de la CES va demonstra, intre 9-12 ianuarie, gama larga de produse AI de la LG disponibile in 2018.