Konica Minolta prezintă în cadrul târgului de tipar digital Ipex, care va avea loc la Londra în perioada 24 – 29 martie,  modul în care investițiile sale ajută industria tiparului digital să se adapteze schimbărilor din domeniu. Cu această ocazie, compania va susține o serie de seminarii prin care va sublinia încă o dată importanța pe care o acordă tehnologiei inkjet, elementul de noutate absolută fiind actualizările realizate pentru echipamentul de producție inkejet KM1 B2, aflat pentru prima dată la expoziție.

Experții din industrie Neil Falconer (Printfuture), Matthew Parker (Print Champion) și Charlotte Graham-Cumming (B2B marketer al agenției de creație Ice Blue Sky) vor susține zilnic prezentări în zona de business a Konica Minolta de la Ipex (standul N1 C130). Aceștia vor demonstra modul în care echipamentele de producție sunt o parte importantă a industriei creative sau cum pot fi create planuri de afaceri structurate care să scoată în evidență noi oportunități prin servicii de marketing automatizate.

Konica Minolta va prezenta noile soluțiile de flux de lucru pe care le-a dezvoltat și va arăta cum pot fi gestionate lucrări multiple în orice domeniu, de la e-commerce și până la producție, pe noua gamă de echipamente de tipar digital color (bizhub PRO/PRESS C1060/70).

În cadrul standului, sistemele de producție vor lucra în timp real și își vor demonstra aplicabilitatea în diverse arii de activitate, de la fluxuri de lucru la printare de date variabile, web-to-print, management de culoare, precum și împreună cu aplicații de marketing și cross-media.

Ca parte a unei noi “inițiative ecologice”, la Ipex vor fi prezentate și detaliile unui nou proiect certificat Konica Minolta Production Printing Carbon Compensation prin care clienții care achiziționează sisteme la târg vor beneficia de compensarea emisiilor de CO2. De altfel, standul Konica Minolta, cu echipamentele expuse incluse, va fi ‘carbon neutral’.

Konica Minolta va expune la Ipex 12 echipamente care vor lucra live și vor acoperi diverse domenii: producție comercială, ambalaje, tipărire de documente, etichete și fotografii, materiale corporate, wide format, on demand (la cerere), direct mail. Printre atracțiile principale se numără KM-1, echipament de tipar digital inkjet de format B2, sistemele bizhub PRO și PRESS C1060 și C1070, bizhub PRESS 2250P, o zonă de automatizare a fluxurilor de lucru și diverse soluții partenere pre-press și post-press.

Konica Minolta și partenerii săi vor participa, de asemenea, la o serie de acțiuni atractive pentru vizitatorii Ipex, inclusiv la World Print Summit. Pe data de 25 martie, Olaf Lorenz, General Manager, International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europa, va prezida o dezbatere care va încerca să ofere răspunsul la întrebarea “Poate printul să coexiste în viitor cu mediile de comunicare digitale?”. La dezbatere vor participa Andy Barber, General Manager, imail, UK Mail, Andy Fry, Managing Director, Nova Direct și Charlotte Graham-Cumming, Ice Blue Sky.

Totodată, vor fi organizate sesiuni speciale dedicate Cross Media și Masterclass, în cadrul cărora se vor expune studii de caz și prezentări pentru clienți, printre temele abordate aflându-se printarea de date variabile și web-to-print.

Olaf Lorenz, General Manager, International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europa: “Așteptăm cu nerabdare să primim vizitatorii la standul nostru și să le demonstrăm modul în care eforturile noastre pentru dezvoltarea industriei, prin investițiile realizate, pot contribui la îmbunătățirea afacerilor lor, ajutându-i să se transforme și să se adapteze la mediile de comunicare în continuă schimbare. Vom prezenta sistemele noastre de producție, soluțiile și aplicațiile software și, în plus, vom ajuta industria să dea formă ideilor oferind suport practic, informații și consultanță prin programul pentru construirea afacerilor, Digital 1234. Konica Minolta este foarte dedicată industriei de producție digitală și suntem convinși că Ipex 2014 este un nou pas spre extinderea activității către domenii noi de activitate.”