IBM a anunţat astăzi că pentru al patrulea an consecutiv, IDC a clasat compania pe prima poziţie în topul mondial al furnizorilor de enterprise social software .*

Adoptarea reţelelor sociale continuă să crească, companiile dorind să se transforme în întreprinderi inteligente capabile să responsabilizeze forţa de muncă de la nivel global şi să transforme experienţele oferite clienţilor.

Potrivit IDC, segmentul de piaţă enterprise social la nivel mondial a ajuns la valoarea de 1 miliard de dolari în 2012, înregistrând o creştere de 25% faţă de 2011.*

“Companiile de astăzi operează într-o eră socială unde inovaţia, viteza şi experienţele excepţionale oferite clienţilor sunt esenţiale”, a declarat Alistair Rennie, General Manager, Social Business, IBM. “Platforma noastră social business accelerează transformarea şi schimbă modul de lucru al liderilor.”

Deoarece această cerere creşte, organizaţiile caută să introducă capabilitatile sociale în toate domeniile cheie, de la marketing şi cercetare în domeniul inovării, la vânzări şi resurse umane. Provocarea este generata de faptul că lipseşte capacitatea de a capta şi de a împărtăşi perspectivele unice de la fiecare angajat şi de a le utiliza pentru a genera valori reale pentru business.

Software-ul social business şi serviciile IBM oferă capabilităţi puternice de social networking, împreună cu soluţii de analiza care ajută companiile să implice toţi acţionarii, angajaţii, clienţii şi partenerii în procesele de business pentru a accelera inovarea şi pentru a obţine rezultate bune. Astăzi, peste 60% din top “Fortune 100 companies” au achiziţionat licenţe pentru soluţiile social business. Printre acestea se numără 8 dintre cei mai buni 10 retaileri şi bănci.

Platforma de social networking IBM Connections permite colaborare instant cu un simplu click şi oferă capacitatea de a construi comunităţi sociale, atât în interiorul, cât şi în exteriorul organizaţiei. Connections ajută organizaţiile să crească loialitatea clienţilor şi să accelereze rezultatele de business. IBM Connections este disponibil atât în varianta “on premise”, cât şi în cadrul IBM SmartCloud for Social Business. IBM are în prezent trei infrastructuri IBM SmartCloud for Social Business aflate în America de Nord, Europa şi Asia Pacific.

Printre clienţii social business cei mai importanţi ai IBM se numără Prudential Insurance, Fluor Corporation, Lowe’s Home Improvement, LeasePlan şi Electrolux.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi: www.ibm.com/socialbusiness.

*Sursa: IDC Worldwide Semiannual Software Tracker, 2H 2012