Compania de conținut video inteligent pentru industria de sănătate și fitness își propune să-și accelereze expansiunea globală și să permită organizațiilor să producă conținut video de calitate la scară largă

Hyperhuman este platforma de conținut omnichannel care permite companiilor digitale sau tradiționale din domeniul health & fitness să creeze și să publice conținut video pe orice canal sau format.

După ce a închis runda precedentă de finanțare în decembrie 2020 și a lansat cu succes o primă versiune a platformei de conținut în august 2021, Hyperhuman anunță deschiderea unei noi runde de investiții pentru a crește și a se extinde și mai rapid. Misiunea Hyperhuman este de a face conținutul video de sănătate și fitness universal accesibil și reutilizabil.

Runda late-seed în valoare de 700.000 de euro este condusă de Sparking Capital la care s-a alăturat Early Game Ventures. Ambele fonduri au investit deja în runda precedentă pre-seed de 500.000 de euro a Hyperhuman, din decembrie 2020. Cele două fonduri de tehnologie din Europa Centrală și de Est vor participa cu un total de 400.000 de euro.

Produsul este utilizat de mii de profesioniști din domeniul sănătății și al fitness-ului de pe 3 continente și multe business-uri, predominant din America de Nord, Marea Britanie și Australia. Acești clienti au creat sute de ore de antrenamente video de calitate, un factor de multiplicare de 10x comparativ cu video-urile brute pe care le-au încărcat pe platformă.

Viitorul industriei de sănătate și fitness este hibrid, influențat de schimbarea radicală a comportamentului consumatorilor din cauza pandemiei. Acest lucru duce la o cerere masivă și constantă de conținut de calitate, care este aproape imposibil de produs la scară largă, procesul fiind foarte costisitor și complex.

Platforma de conținut cu inteligență artificială de la Hyperhuman este special concepută pentru această industrie, reduce procesul de producție și distribuție la câteva minute, față de ceea ce durează acum săptămâni.

Conținutul creat pe Hyperhuman poate fi publicat și consumat în mai multe formate și pe mai multe canale: ca si video integral pe YouTube, pe un site web, în aplicația gratuită Hyperhuman Club sau în orice aplicații pentru consumatori care integrează API-ul și SDK-ul de conținut Hyperhuman.

“Ne motivează foarte mult sa avem deja mii de profesioniști din domeniul sănătății și al fitness-ului după doar câteva luni de când am lansat prima versiune a produsului nostru și acum vrem să trecem la nivelul următor. Observăm o cerere uriașă atât din partea companiilor digitale, cât și a celor tradiționale din domeniul sănătății și fitness-ului pentru a-și extinde capacitățile de producție și distribuție de conținut. Această rundă de late-seed va accelera creșterea noastră și ne va ajuta să ne extindem oferta pentru business-uri din piețele cheie în care activăm”, a declarat Bogdan Predușcă, CEO și co-fondator Hyperhuman.

”Suntem bucuroși să preluăm investiția principală în runda late-seed a Hyperhuman, după investiția noastră din pre-seed din decembrie 2020. Cunoașterea solidă a industriei și abilitățile echipei de excelență în execuție, coroborate cu schimbările comportamentale ale consumatorilor către un consum hibrid de fitness, atât la fața locului, cât și în mediul digital, ne întăresc încrederea că Hyperhuman este bine poziționată pentru a exploata foarte bine atât nevoile companiilor, cât și pe cele ale creatorilor individuali de fitness”, a adăugat Vlad Panait, Managing Partner la Sparking Capital.

Restul de 300.000 de euro vor fi strânși prin SeedBlink, platforma de investiții online pentru startup-uri de tehnologie din Europa. Hyperhuman invită toți investitorii să se alăture campaniei publice care se deschide în data de 3 martie 2022 pe SeedBlink și să facă parte din aceasta fascinantă călătorie folosind acest link.