hybris, o companie aparținând SAP, a lansat o nouă soluție de marketing, ce reunește datele clienților într-un singur hub, permițând companiilor să beneficieze în premieră de puterea marketingului contextual. Accesul la date contextuale despre clienți și vizitatori, în timp real, permite companiilor să ofere experiențe de cumpărare coerente și relevante, indiferent de canalul de marketing sau tipul de dispozitiv utilizat. Soluția SAP® hybris Marketing stabilește un nou standard pentru companii, îmbunătățind programele de marketing și oferind noi oportunități de deservire a clienților, prin utilizarea marketingului contextual.

„În prezent, activitățile de marketing prezintă unele probleme fundamentale, în ceea ce privește personalizarea ofertelor. În lipsa unui context potrivit și a unei înțelegeri în timp real a fiecărui individ, acest lucru este imposibil. Faptul că, în multe organizații, datele despre clienți sunt răspândite pe mai multe sisteme separate înseamnă că marketerii ajung să bombardeze respectivii clienți cu date care nu sunt întotdeauna relevante pentru ei. Cu fiecare căutare, fiecare sesiune de navigare, fiecare e-mail deschis sau vizită pe site, clienții ne oferă informații despre ceea ce își doresc sau ce au nevoie, dorințele și intențiile lor, chiar din acel moment. Până acum, aceste semnale de exprimare a intenției erau aproape imposibil de valorificat de către marketeri. De aceea, considerăm că soluția SAP hybris Marketing are puterea de a transforma comunicarea de masă în mesaje 1-to-1 prin care companiile să intre în contact cu clienții direct, nu doar prin intermediul mesajului potrivit, ci și la momentul potrivit și pe canalul potrivit”, a declarat Brian Walker, Chief Strategy Officer, hybris și SAP CEC.

Soluția SAP hybris Marketing utilizează informațiile contextuale în timp real pentru a actualiza în permanență un profil 360°, atât al clienților actuali, cât și al clienților potențiali. Acest profil dinamic arată toate acțiunile din trecut ale clienților, precum și ce ar putea să facă în viitor și care sunt lucrurile care îi interesează cel mai mult în orice moment. Utilizând instrumente puternice de targetare, marketerii pot intra în contact cu clienții prin campanii 1-to-1 personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitală, pot iniția un apel de vânzare sau service și pot transmite mesaje prin aplicații sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declanșate automat de comportamentul clienților în timp real, pot fi planificate și programate de către marketeri sau pot fi create ad-hoc, doar prin câteva click-uri ale mouse-ului.