Mobile World Congress (MWC) 2024 a avut loc pe 26 februarie la Barcelona, Spania. În cadrul evenimentului, Huawei a prezentat o gamă de produse emblematice de înaltă calitate, orientate spre modă și tehnologie, care au atras atenția invitaților, în special HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, HUAWEI FreeClip și HUAWEI WATCH GT 4. Standul Huawei a fost împărțit în zone de experiențe bazate pe scenarii ULTIMATE DESIGN, Fashion Forward, XMAGE, Creation of Beauty și Fitness & Health, care au demonstrat modul în care soluțiile Huawei au integrat noile tehnologii în viața de zi cu zi. Continuând să investească în inovație, Huawei se angajează să facă noi progrese și să construiască stiluri de viață diferite și personalizate pentru consumatorii globali.

“Huawei va continua să își consolideze poziția de brand global high-end, orientat spre modă și axat pe tehnologie”, a declarat Kevin Ho – COO al Huawei Consumer Business Group. “În 2024, vom continua să creștem investițiile în cercetare și dezvoltare în dispozitive inteligente de fitness și sănătate, dar și de creație digitală. Aceste eforturi vor face ca produsele și serviciile inovatoare să fie mai accesibile utilizatorilor din întreaga lume. Ne dorim să creăm stiluri de viață diferite și personalizate pe nevoile individuale ale consumatorilor”.

Creșterea constantă a afacerii Huawei CBG îi consolidează poziția pe piața high-end

Pe parcursul anului trecut, Huawei CBG a făcut pași înainte. Compania a reușit să facă progrese pe piețele globale ale produselor portabile, audio, tabletelor, PC-urilor și telefoanelor high-end, lansând o gamă interesantă de produse premium, orientate spre modă și tehnologie. Huawei a organizat evenimente de lansare a produselor emblematice în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, America Latină și Asia-Pacific, demonstrând angajamentul companiei de a-și spori prezența globală.

Printre smartphone-urile emblematice lansate în 2023 se numără HUAWEI Mate 60 Series și HUAWEI Mate X5, care au contribuit la transformarea Huawei într-un jucător important pe piața și au dovedit întregii lumi puterea inovatoare a Huawei. De asemenea, Huawei a dezvăluit ULTIMATE DESIGN, un nou brand ultra-high-end care oferă o estetică distinctivă, măiestrie și inovații tehnologice, care face ca Huawei să fie diferit de competiție. Potrivit celui mai recent raport al Counterpoint Research, Huawei a câștigat 5% din cota de piață pe piața globală de smartphone-uri high-end în 2023, ocupând locul al treilea în rândul tuturor brandurilor. În primele două săptămâni ale anului 2024, Huawei s-a clasat pe primul loc pe piața chineză cu cel mai mare volum de vânzări de smartphone-uri. Până la sfârșitul anului 2023, livrările globale de dispozitive inteligente portabile Huawei au depășit 150 de milioane, iar Huawei s-a clasat pe primul loc pe piața de ceasuri inteligente din China timp de cinci ani consecutivi. Aplicația HUAWEI Health App are o bază de utilizatori de peste 450 de milioane. Până în 2023, la un deceniu de la lansarea primei sale tablete, Huawei a livrat peste 100 de milioane de tablete.

Crearea unei noi paradigme estetice prin modele de înaltă calitate

Zona de expoziție Huawei “Fashion Forward”, bazată pe diferite scenarii, a fost apreciată la MWC și a arătat accentul pe care Huawei îl pune pe construirea unui brand high-end orientat spre modă. În 2023, Huawei a dezvăluit campania “Fashion Forward”, cu scopul de a crea un stil de viață la modă și sănătos pentru consumatori. În timp ce investește masiv în cercetare și dezvoltare, Huawei se angajează să dezvolte noi paradigme de design pentru fiecare produs nou și să conducă tendințele din industrie.

Huawei este o companie dedicată furnizării de produse și experiențe de înaltă calitate, în pas cu moda și bazate pe tehnologie, prin utilizarea de materiale de calitate superioară, un limbaj de design unic și tehnici avansate de producție. În timpul dezvoltării HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, personalul de cercetare și dezvoltare a adăugat pentru prima dată elemente de pământuri rare în procesul de sinterizare a ceramicii roșii. Fiecare telefon este supus unei calcinări la 1400°C și trece prin 50 de procese pe parcursul perioadei de fabricație de 60 de zile, toate acestea fiind esențiale pentru crearea corpului roșu vibrant. HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN este primul smartwatch auriu de la Huawei. Este prevăzut cu aur de 18K și metal lichid pe bază de zirconiu. HUAWEI FreeClip este prima pereche de căști de la Huawei care vine cu designul C-bridge. Acest design este durabil și stabil, aducând o experiență de purtare respirabilă și conferind căștilor un aspect și o senzație originală și revigorantă. HUAWEI WATCH GT 4 vine într-o formă octogonală, punând în evidență fiecare detaliu complicat de pe suprafață.

Până în prezent, Huawei a înființat centre de cercetare estetică la Paris, Milano și Londra, pentru a obține informații despre tendințele de design și estetică din diferite culturi, pentru a se inspira dintr-o gamă variată de tradiții și pentru a încorpora elemente de design atât din Est, cât și din Vest. Centrele de cercetare în domeniul esteticii servesc drept platforme globale care alimentează progresul continuu al tehnologiilor și al designului, oferind consumatorilor o experiență estetică unică și fără precedent.

Articolele inteligente portabile, de ultimă generație, oferă o gestionare completă și precisă a sănătății

Zona expozițională Huawei, bazată pe scenarii de fitness și sănătate a atras, de asemenea, privirile invitaților. Articolele inteligente portabile reprezintă unul dintre cele mai importante sectoare în cadrul afacerii globale Huawei CBG. În 2023, Huawei a lansat o gamă de dispozitive portabile inteligente emblematice, inclusiv HUAWEI WATCH Ultimate, primul ceas inteligent de zi cu zi care suportă mesageria bidirecțională prin satelit BeiDou, HUAWEI WATCH 4, care a dezvăluit noua funcție Health Glance , HUAWEI WATCH GT 4, care are incorporat inele de activitate nou-nouțe și aplicația Stay Fit; și HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN, primul ceas inteligent placat cu aur realizat vreodată. Huawei a făcut progrese și inovații continue în ceea ce privește tehnologiile de ultimă generație, estetica supremă, gestionarea sănătății și antrenamentele bazate pe știință, care au fost recunoscute pe deplin de consumatorii globali. La trei luni de la lansare, livrările globale de HUAWEI WATCH GT 4 au totalizat peste 2,5 milioane de unități, ceea ce face ca HUAWEI WATCH GT 4 să fie cel mai bine vândut ceas inteligent Huawei.

După ce a pătruns adânc în industria dispozitivelor portabile inteligente timp de peste un deceniu, Huawei a dezvoltat propria tehnologie de monitorizare a semnelor vitale TruSeen™, care a fost modernizată de cinci generații în decurs de opt ani. Această tehnologie poziționează Huawei ca un jucător important în industria dispozitivelor portabile inteligente. Huawei a depus peste 800 de cereri de brevete pentru dispozitive portabile inteligente, ocupând un loc fruntaș în ceea ce privește investițiile în cercetare și dezvoltare și numărul de brevete în domeniul fitness și sănătate. În octombrie 2023, Huawei a dezvăluit cel de-al treilea laborator de sănătate – Huawei Finland Health Lab. De asemenea, compania a construit peste 10 centre globale de cercetare și dezvoltare, accelerând dispunerea globală a cercetării profesionale în domeniul portabilelor. Huawei va continua să fie lider în introducerea unor servicii inovatoare de fitness & sănătate și să facă accesibile tuturor soluțiile științifice inteligente.

Divizia dispozitivelor inteligente portabile Huawei va obține, în continuare, o înțelegere a principalelor probleme de sănătate ale consumatorilor, va crește investițiile în cercetare și dezvoltare și va face în permanență progrese pentru a aduce beneficii consumatorilor globali. În 2024, Huawei va prioritiza trei provocări ale industriei: somnul, tensiunea arterială și gestionarea sănătății mintale. Prin aceste eforturi, Huawei va oferi soluții de gestionare a sănătății mai precise, mai convenabile și mai cuprinzătoare pentru consumatorii globali.

Creația digitală este martoră la crearea frumuseții

HUAWEI MatePad Pro 13.2″, cea mai recentă tabletă emblematică a Huawei, și o multitudine de lucrări gândite de creatori globali cu ajutorul tabletei au stârnit un interes intens la MWC 2024. Tableta a fost lansată în 2023, fiind prima tabletă care acceptă tehnologia NearLink, marcând al zecelea an al tabletelor Huawei. Aceasta este, de asemenea, cea mai subțire tabletă care a fost realizată vreodată, cu cele mai înguste margini și cel mai mare raport ecran/corp. Dispozitivul funcționează perfect cu HUAWEI M-Pencil (a treia generație), primul stylus care suportă peste 10.000 de niveluri de detectare a presiunii, rezultând o experiență de creație digitală fără precedent. Activitatea globală GoPaint a Huawei din 2023 a invitat creatorii digitali să prezinte lucrări realizate pe tabletele Huawei. Prin dezvoltarea unor capacități de ultimă generație pentru tablete, Huawei își propune să facă bucuria creației mai accesibilă tuturor, astfel încât fiecare să se poată exprima mai bine.

În cadrul evenimentului, Huawei a precizat că va continua să își sporească investițiile în creația digitală în 2024, acordând cu prioritate PaperMatte Display și tehnologiei NearLink, pentru a oferi consumatorilor experiențe de creație digitală mai îmbunătățite. Activitatea GoPaint găzduită de Huawei va fi, de asemenea, martora unei actualizări pentru a acoperi mai multe țări și regiuni, ceea ce o va transforma într-o adevărată forță globală în comunitatea de artă digitală.

Realizările Huawei în domeniul imagisticii mobile nu sunt mai puțin notabile, odată cu lansarea brandului XMAGE, care cuprinde fiecare aspect, de la sistemele optice la tehnologia de imagistică și procesarea imaginilor. În 2023, produsele emblematice ale Huawei, precum HUAWEI Mate 60 Series, HUAWEI Mate X5 și HUAWEI P60 Series, au venit echipate cu capabilități XMAGE, pentru a oferi utilizatorilor o experiență fotografică mobilă inedită. În cadrul premiilor HUAWEI XMAGE Awards din 2023 au fost depuse peste 600.000+ de fotografii din aproape 100 de țări/regiuni. Scopul său este de a inspira utilizatorii să captureze și să împărtășească frumusețea din jurul lor, să își exprime emoțiile și să surprindă puterea fotografiei cu ajutorul smartphone-ul.

Prezența Huawei la MWC 2024 a demonstrat angajamentul companiei față de piața globală high-end. 2024 va fi un an provocator, deoarece Huawei va depăși granițele și va face mai accesibile utilizatorilor din întreaga lume produse, servicii și experiențe high-end, orientate spre modă și tehnologie, cu investiții sporite în cercetare și dezvoltare în tehnologii inovatoare, stabilind astfel un punct de referință pentru industrie.