Huawei Consumer BG și-a prezentat tehnologiile inovatoare, produsele emblematice, ecosistemul etc. la Mobile World Congress 2023 (MWC 2023), desfășurat la Barcelona în perioada 27 februarie – 2 martie 2023. Având ca temă „GHIDUL pentru lumea inteligentă”, zona de expoziție a Huawei Consumer BG este proiectată după magazinul emblematic global high-end pentru a crea o „oază tehnologică” pentru o experiență captivantă care integrează tehnologia inteligentă.

Gama diversificată de produse inovatoare prezentate la expoziție include HUAWEI Mate 50 Pro, HUAWEI WATCH Buds și HUAWEI WATCH GT Cyber. De asemenea, Huawei a organizat diverse activități care includ schimburi de experiență și noi tehnologii, conversații aprofundate cu industria globală și parteneri eco dar și demonstrații ale celor mai recente inovații și strategii viitoare.

„Una din aparițiile majore de la MWC 2023 este cea a Huawei Consumer BG care crede în furnizarea de experiențe și servicii inovatoare de mare valoare pentru consumatorii din toată lumea cu produse de ultimă generație, de înaltă calitate și tehnologii inovatoare. Totodată, Huawei va împărtăși mai multe rezultate de cercetare și dezvoltare și va oferi mai multe produse și servicii inovatoare, pentru ca utilizatorii din întreaga lume să se bucure de tehnologie”, a declarat Kevin Ho, Chief Operating Officer al Huawei Consumer BG.

Inovații pentru smartphone-uri, inclusiv HUAWEI Mate 50 Pro și multe altele

În 2022, Huawei s-a menținut drept liderul în inovarea smartphone-urilor prin intermediul produselor HUAWEI Mate Xs 2, HUAWEI Mate 50 Pro bine primit de către public și elegantul HUAWEI nova 10 Series. La MWC 2023, aceste produse de vârf au fost expuse pentru a demonstra capacitățile Huawei, tehnologia de top tip ‘fold’ dar și înțelegerea nevoilor utilizatorilor mai tineri.

Huawei continuă să promoveze dezvoltarea tehnologiei avansate în privința calității imaginii camerelor de pe dispozitivele sale mobile. Pe 26 februarie, în cadrul Salonului HUAWEI XMAGE de la Barcelona organizat de Huawei a fost prezentat „Raportul de tendințe HUAWEI XMAGE 2023”. Huawei a invitat experți să discute rezultatele cercetării și totodată să exploreze relația în creștere dintre tehnologie și creatori.

Au fost dezvăluite diverse ceasuri inteligente, care explorează noi direcții pentru dezvoltarea tehnologiei wearable

Anul trecut, dispozitivele wearable inteligente Huawei au continuat să aducă o experiență îmbunătățită produselor consumatorilor din întreaga lume prin inovațiile în design, procesle de fabricație dar și prin funcțiile software și hardware.

La ediția MWC din acest an, Huawei a lansat două produse wearable inovatoare, demonstrând inovații de ultimă generație în această tehnologie. HUAWEI WATCH Buds combină caracteristicile căștilor TWS și ale unui ceas inteligent, oferind utilizatorilor un confort sporit prin integrarea acestor două dispozitive într-o singură unitate. HUAWEI WATCH GT Cyber ​​oferă un ceas inteligent cu carcasă cu schimbare rapidă, conceput pentru a satisface nevoile în mai multe scenarii ale utilizatorilor tineri și dorința lor de a se exprima.

Pe lângă produsele sale hardware extrem de inovatoare, Huawei a făcut progrese în ceea ce privește capabilitățile software. Prin inovații dezvoltate în regim propriu, precum HUAWEI TruSeen™, HUAWEI TruSport™, HUAWEI TruSleep™, dispozitivele wearable Huawei asigură monitorizarea profesională a sănătății și a exercițiilor pentru utilizatorii din întreaga lume.

Platformă end-to-end care profită de ecosistemul HMS

Expoziția ecosistemului Huawei Mobile Services (HMS) a demonstrat dezvoltatorilor globali capacitățile complete. De la dezvoltarea de aplicații, distribuție, creșterea operațiunilor, până la monetizarea clienților, ecosistemul HMS își accelerează această putere de creare de aplicații prin implementarea acestora pe o platformă globală, oferind dezvoltatorilor servicii complete.

AppGallery a deservit peste 170 de țări și regiuni la nivel global, utilizatorii activi lunar ajungând la peste 570 de milioane menținându-și creșterea; AppGallery își ajută partenerii să obțină o distribuție eficientă, prin diverse resurse de promovare de înaltă calitate și oferă consumatorilor diverse aplicații pentru a satisface nevoile globale ale vieții digitale ale utilizatorilor.

Petal Ads are propriul trafic media, ajungând la o audiență de 100 de milioane pe 11 canale diferite. Are acces la peste 53.000 de canale media din întreaga lume, acoperind peste 190 de industrii și deservind peste 730 de milioane de utilizatori ai dispozitivelor și aplicațiilor Huawei la nivel global. Puteți ajunge cu ușurință la un număr mare de utilizatori și canale media prin intermediul acestuia.

Angajament față de cercetarea și dezvoltarea tehnologică și anticiparea unui progres constant în 2023

Huawei este liderul mondial in calitate de cereri pentru brevete și a obținut rezultate impresionante în strategia dedicată proprietății intelectuale. Potrivit datelor publicate de IFI CLAIMS Patent Services, un furnizor global de baze de date de brevete, Huawei a înregistrat cereri de brevete constante în ultimii doi ani, crescând de la poziția a noua în 2020 la a patra în 2022. După ce a obținut nu mai puțin de 2.836 de brevete, o creștere de 2%, Huawei a devenit unul dintre cei mai mari deținători de brevete la nivel global. În ultimul deceniu, a investit peste 114 miliarde EUR în cheltuieli de cercetare și dezvoltare. A deținut peste 45.000 de stocuri de brevete autorizate, valabile (peste 110.000 de bucăți) în întreaga lume, peste 90% dintre brevete fiind de invenție, iar valoarea fiind pe deplin recunoscută de către industrie.