Moon Ribas, supranumită Femeia – cyborg, cofondatoarea Fundației internaționale Cyborg, va fi prezentă la București la Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), cel mai important eveniment „business to business”, dedicat soluțiilor digitale, mobile și software, care va avea loc la Romexpo în perioada 8 – 9 octombrie.

“Anul acesta, Internet & Mobile World a fost construit în jurul conceptului de « Digital Transformer », fiind destinat acelor profesioniști care au înțeles că viitorul este digital și că fiecare dintre noi are un rol crucial în transformarea digitală a companiilor noastre . Orice încercare de a rămâne ancorat în vechiul mod de a face lucrurile nu este decât o cale sigură spre eșec. În acest moment, ideile cheie sunt: adaptare, transformare , inovare. La confluența acestor idei se află IMWorld, eveniment care aduce la un loc toți jucătorii relevanți din digital și publicul de business interesat de subiect,” a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

Astfel, participanții la IMWorld 2014 vor avea ocazia sa o cunoască pe Moon Ribas, «Femeia-cyborg», care și-a implantat un senzor care vibrează la fiecare cutremur, indiferent de locul în care acesta se produce . Moon Ribas va vorbi la IMWorld 2014 despre experiențele sale unice ca cyborg și va face cunoscută viziunea pe care o are asupra viitorului iminent în care tehnologia va fi parte din noi.

Alături de Moon Ribas, la IMWorld, vor fi prezenti și lideri ai online-ului, precum Benjamin Ampen , responsabil pentru dezvoltarea noilor piețe din Europa în cadrul Twitter, sau Josh Partridge, director de publicitate pentru EMEA la Shazam.

De altfel, ca în fiecare an, la eveniment, vor lua parte numeroși speakeri renumiți la nivel internațional în domeniile în care activează. Mozilla, o prezență constantă la IMWorld, va fi reprezentată de Chris Heilmann, Principal Evanghelist, care va vorbi despre viitorul aplicațiilor și va spune ce anume ar trebui să facă, atât dezvoltatorii, cât și companiile pentru a nu rămâne în afara pieței, într-o economie în continuă schimbare.

O altă prezență deosebită la IMWorld 2014 este cea a lui Yoav Arnstein, General Manager la LiveRail EMEA, companie fondată de doi români si achiziționată ulterior de Facebook. Compania deține una dintre cele mai utilizate platforme online pentru monetizarea conținutului video. Arnstein va vorbi despre eficientizarea reclamelor video și despre modul în care acestea pot fi folosite pentru creșterea notorietății brandului, declanșarea unui viral sau creșterea nivelului de interacțiune cu clienții.

La IMWorld 2014 va susține o prezentare și Edward Weatherall, Business Development Directorul la VisualDNA, agenția care ajută companiile să înțeleagă comportamentul online al consumatorilor, prin intermediul unei tehnologii patentate, care face posibilă crearea de profiluri de personalitate cât mai exacte.

De asemenea, în acest an, va fi prezent la București și Steve Keil, cofondator la MammothDB, care va da la IMWorld 2014 mai multe detalii despre Big Data,  despre delimitarea dintre mit și realitate și va arăta cum pot companiile obține rezultate reale și măsurabile prin folosirea instrumentelor de gestionare a datelor. Prezentarea sa va fi urmată de un workshop, în care participantii vor putea beneficia de o sesiune interactivă și practică despre Big Data.

Agenda IMWorld are în acest an o structura nouă, cu o scena principală, unde speakerii internaționali vor prezenta studii de caz și vor vorbi despre soluțiile de business care pot fi aplicate în diverse domenii din industrie, cu focus pe retail, FMCG, automotive, banking și pharma&healthcare, dar și cu scene specializate care vor aduce în prim-plan discursuri și prezentări de produse inovative.

Accesul la IMWorld 2014 se face pe baza de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online pana la data de 7 octombrie 2014, prin www.imworld.ro.