Vineri, 20 noiembrie, Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion, lansează campania de Black Friday 2015 – “BE A TRUE FASHION DETECTIVE”, oferind discounturi la peste 600.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, cu reduceri de până la 90%. Utilizatorii aplicațiilor mobile Fashion Days primesc acces exclusiv la această campanie cu patru ore mai devreme – aceștia vor avea posibilitatea să înceapă cumpărăturile joi, la ora 20:00, înainte de startul oficial de la miezul nopții. Black Friday va continua pentru trei zile, până pe 22 noiembrie, inclusiv.

Conceptul “BE A TRUE FASHION DETECTIVE” a fost ales pentru a evidenția noile caracteristici ale shopului Fashion Days, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a căuta produsele preferate mult mai ușor și rapid, folosind opțiunea de search și filtrele pentru culori, preț, brand, categorie de produse și mărimi. Toți clienții sunt invitați să încerce noile funcționalități și să vâneze cele mai bune oferte de Black Friday. Cu discounturi de până la 90%, gama de produse numără sute de mii de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, ce aparțin unor branduri internaționale renumite, precum: Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Mango, Timberland, Napapijri și multe altele.

Este cel de-al treilea an în care organizăm reduceri speciale cu ocazia Black Friday, datorită succesului de care s-au bucurat campaniile din ultimii doi ani. Scopul nostru este să oferim clienților un număr mare de produse la prețuri foarte mici. Astfel, valoarea totală a discounturilor oferite anul acesta se ridică la 18.000.000 euro”, spune Gabor Cseh, CEO Fashion Days. „Noul model de business al Fashion Days, prin care am făcut trecerea de la un site de campanii de flash sales, limitate în timp și stocuri, la un shop de retail ce oferă colecții in-season, ne permite să oferim clienților noștri acces la o selecție extrem de variată de produse, cu livrare rapidă”, a adăugat Gabor Cseh.

Anul trecut, interesul remarcabil față de Black Friday a rezultat într-un record de 200.000 de produse vândute și reduceri ce au totalizat 8.400.000 euro. Femeile au fost cei mai activi cumpărători, totalizând 75% dintre clienți, față de 25% bărbați.

Fashion Days anunță și lansarea versiunii 3.0 a aplicațiilor pentru dispozitive mobile. Odată cu aceasta, magazinul online Fashion Days este complet disponibil fără înregistrare, oferind acces la toată gama de produse și posibilitatea de a comanda articole fără a avea cont. În prezent, peste 45% din vânzările Fashion Days sunt înregistrate prin dispozitive mobile. Odată cu îmbunătățirile aduse în mod constant atât aplicației pentru Android, cât și celor pentru iOS, compania estimează o creștere continuă a vânzărilor prin acest canal.

Pentru mai multe noutăți despre Fashion Days vă invităm să accesați site-ul brandului și blog-ul “The Daily Issue”, ce oferă inspirație pentru fiecare zi.