74% dintre companiile din România utilizează reţelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare
În 2015, 74% dintre respondenţi au declarat că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în…
În 2015, 74% dintre respondenţi au declarat că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în…
Raportul Kaspersky Security Bulletin Statistici generale pe 2015 evidențiază o nouă tendință: pentru prima dată, amenințările bancare pentru dispozitiv…
Studiul Xerox ‘State of Customer Service in 2015’ arată că aproape jumătate (49%) din consumatorii chestionați cred că, până în anul 2025, nu vor mai t…
Mobilitatea digitală și conectivitatea sunt tot mai importante în viața personală, dar și în mediul de afaceri. În baza observării comportamentelor, co…
Mobilitatea digitală și conectivitatea sunt tot mai importante în viața personală, dar și în mediul de afaceri, conform studiului Utilizarea dispozitiv…
SES Astra România anunță rezultatele studiului „Indexul consumului de televiziune în România” care își propune să creioneze obiceiurile de consum și se…
ContentSpeed, agenție de e-commerce full service, a realizat o analiză a comerțului online în timpul sezonului estival. Printre cele mai profitabile se…
Până în 2030, mai mult de 1,8 miliarde de persoane vor călători la nivel internațional, în fiecare an, iar ceea ce îi va motiva și felul cum se vor co…
Un studiu Ipsos Mori realizat pentru Microsoft în anul 2015 arată că România este țara europeană cu cel mai mare număr de angajați nevoiți să fie preze…
Veniturile companiilor românești de software și servicii IT au crescut cu 13% în 2014 față de 2013, ajungând la 2,42 miliarde euro, conform Studiului „…