Veniturile grupului Entersoft, producator de solutii informatice pentru afaceri prezent si in Romania, au atins anul trecut 9,53 milioane de euro la nivel global, iar profitul brut a fost de 0,96 de milioane de euro.

Rezultatele sunt remarcabile pentru un an 2015 caracterizat de o retinere a investitorilor, din cauza incertitudinilor care au planat asupra economiei locale.

Entersoft a reusit sa deruleze proiecte importante atat in Grecia cat si in celelalte tari unde este prezenta compania. Proiecte mari au fost implementate la HONDOS Center Group, in topul retailerilor din Grecia, dar si la BIC Violex, APIVITA, ANTISEL, ARRIANI Pharmaceuticals S.A., iar in Romania la JTI, Meritstahl, Editura ALL, GIR Services etc.

 

Reprezentantele grupului din tarile unde Entersoft este prezent au inregistrat, anul trecut, cresteri si, pentru prima oara, Entersoft Middle East (Emiratele Arabe Unite) a avut o contributie importanta la aceste rezultate pozitive.

 

Entersoft Group va continua planul de investitii de cinci milioane de euro in regiune, cu derulare pe intervalul 2014-2017, pentru dezvoltarea de noi produse software. Aflate deja in lucru, noile solutii vor ajuta clientii Entersoft sa isi maximizeze potentialul de crestere internationala, dar si profitul. Noile aplicatii vor acoperi arii precum CRM Marketing (merchandising, segmentare de piata etc.), dar si Warehouse Management Systems. Solutiile de baza ale Entersoft (ERP, CRM, Business Intelligence, Social CRM, eCommerce) sunt disponibile in versiunile on-premise, cloud, SaaS (Software as a Service), PaaS (Platform as a Service) si IaaS (Infrastructure as a Service) pentru a oferi clientilor mai multa flexibilitate in dezvoltarea afacerilor.

 

 

Entersoft Romania – obiective 2016

 

Entersoft Romania are ca obiectiv, pentru 2016, o crestere cu cel putin 30% a cifrei de afaceri si o crestere a profitului cu un procent de doua cifre. La nivelul anului 2015, afacerile companiei au depasit o jumatate de milion de euro, iar performantele companiei s-a imbunatatit semnificativ, profitul dublandu-se comparativ cu anul anterior.

 

In 2015 bugetele companiilor s-au deblocat in ultimul trimestru, ceea ce ne-a oferit un start foarte bun in 2016. Alaturi de echipa de consultanti unde avem planuri de crestere cu cel putin 20% in acest an, dorim sa aducem in portofoliu clienti din cat mai multe industrii, continuand astfel tendinta anului trecut.“, spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft Romania.

 

In 2015, principalul atu al Entersoft a fost diversificarea ofertei de solutii software de business si gasirea de solutii de finantare pentru clienti sai.

 

Practic, anul trecut,  la peste 50% dintre clientii nostri am venit si cu solutia de finantare a proiectelor, fie ca a fost vorba despre versiunile SaaS, PaaS si in cloud ale Entersoft, fie ca am optat impreuna pentru leasing operational ori ne-am ajutat clientii sa acceseze fonduri europene pentru investitii inclusiv in infrastructura IT si sofware.“, spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft Romania.

 

In 2015, activitatea Entersoft Romania a fost impartita aproape la paritate intre extinderea proiectelor la clienti existenti precum JTI Romania, participarea la proiecte multinationale precum cele de la Interallis sau Vans, alaturi de companiile din Grup, dar si derularea de proiecte la clienti noi precum Editura ALL, Meritstahl, Salice, Update Advertising, KXL, Edirura Univers Enciclopedic Books, Bioenergy Suceava, Ideal Publicity sau FLD (Fashion Lifestyle and Distribution), compania care importa celebrele produse sport Vans. Un rol important l-au avut in 2015 si principalii parteneri Entersoft din tara si din Republica Moldova – BMM Consulting (Cluj), Maart Software (Bucuresti), Softnet Consulting (Timisoara) si Wippo IT (Chisinau).