Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, cu peste 1.600 de angajați la nivel de grup, a încheiat un parteneriat strategic pe 10 ani cu Trinity Mirror, unul dintre cele mai importante trusturi media din Marea Britanie.

Endava și Trinity Mirror au lucrat împreună timp de 18 luni la tehnologia din spatele noilor website-uri ale grupului media. Ca urmare a schimbării complete a sistemelor editoriale, de publicitate, vânzări și producție ale Trinity Mirror prin trecerea la o singură platformă, bazată pe tehnologia Mediaspectrum, Endava a fost contractată pentru a furniza în continuare servicii IT de suport care să permită utilizatorilor Trinity Mirror să beneficieze de toate capabilitățile noii platforme.

În cadrul acestui contract, în valoare de 5 milioane de lire sterline pe an, Endava oferă servicii de suport 24×7, respectiv suport local pentru aproximativ 5.000 de utilizatori ai Trinity Mirror, servicii de management al aplicațiilor software și al infrastructurii IT,  servicii de dezvoltare software pentru platforme digitale și servicii de testare software.

„Suntem foarte onorați să lucrăm alături de Trinity Mirror la acest proiect de transformare. Acest parteneriat are la bază oameni de calitate, excelență în tehnologie și cunoștințe solide despre industria de media și publishing, toate puse în valoare de modelul nostru de livrare nearshore”, a declarat John Cotterell, CEO Endava.

„Parteneriatul cu Endava reprezintă un important pas strategic pentru obiectivul nostru de a  transforma infrastructura noastră IT, punând în continuare accentul pe reducerea costurilor operaționale și creșterea capacităților digitale, pentru a beneficia de oportunitățile din industria de publishing, într-o lume tot mai conectată și mai mobilă”, a declarat, la rândul său, Tony Pusey, Group CIO al Trinity Mirror.

Endava a ocupat recent prima poziție în categoria tehnologie, respectiv locul 10 în clasamentul general, în cadrul topului 100 al agențiilor de digital media din Marea Britanie (realizat de Econsultancy.com), fiind astfel recunoscută pentru implicarea în proiecte majore de transformare digitală. De asemenea, Endava a obținut în acest an unul dintre cele mai importante premii din domeniul serviciilor de suport IT din Europa, fiind câștigătoarea categoriei Best Managed Service Desk, în cadrul Galei Anuale organizate de către Service Desk Institute (SDI).

În România, Endava are în sediile din Cluj-Napoca, Iași și București peste 1.100 de angajați care sunt implicați în proiecte de dezvoltare software și suport IT pentru clienți din diferite domenii, cum ar fi cel bancar, asigurări, plăți electronice, retail, telecomunicații, media și publishing. Compania este unul dintre cei mai activi angajatori din domeniul IT din România, cele mai căutate profile fiind cele de developeri Java, .NET și mobile, software testeri, ingineri suport, arhitecți software, business analiști sau project manageri.