Prima etapă a Black Friday 2014 s-a încheiat și ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, a analizat preferințele românilor pentru marele eveniment al reducerilor.

  • Produsul cu cele mai multe căutări: ghetele PUMA pentru bărbați
  • Cei mai multi vizitatori: Quickmobile
  • Vârful de trafic a fost atins pe 21 noiembrie la ora 00:00, când media de oameni per magazin a ajuns la 3.500
  • Au fost 3,49 comenzi pe minut
  • Vânzările prin platforma Content Speed  în prima rundă de Black Friday au depășit 3 milioane de euro
  • În primele 24 de ore, românii au plasat 6.000 comenzi, dublu față de restul lunii noiembrie
  • Din categoria „Cele mai scumpe si surprinzătoare”:  S-a vândut un Audi Q7 prin oferta de la Badabum și o piscină spectaculoasă oferită de ExpertPiscine.ro

Black Friday 2014 a debutat pentru cele mai multe magazine pe 21 noiembrie și unele au ales să extindă campania peste weekend. Pentru acest eveniment al reducerilor ContentSpeed a consemnat un vârf de trafic de 105.000 vizitatori în cea mai aglomerată perioadă. Per total, au fost plasate 6.000 comenzi, ceea ce înseamnă o medie de 3,49 comenzi pe minut.

Românii s-au arătat interesați de jocul „Coloniștii din Catan“ disponibil în magazinul DOL și de telefonul Asha 208 dual SIM 3G roșu de la QuickMobile, dar și de huse pentru iPhone 6 tot de la QuickMobile. Când vine vorba de segmentul fashion, au fost populare ghetele Brothers Boot de la ZorileStore.ro și ghetele PUMA Rebound pentru bărbați.