Connections Consult, companie listată la BVB și un model de bune practici pe piața de transformare digitală din România, anunță lansarea noii sale identități corporative, reflectată prin viziunea #TechHumanityForward, și un nume nou: Connections.
Noua identitate a brandului marchează primii 20 de ani de activitate continuă în industria tech din România și a fost dezvoltată în colaborare cu echipa creativă New Moon, agenția digital full-service din cadrul ecosistemului de companii GRF+, respectiv cu suport Syzygy Communication, agenție specializată în Investors Relations & Corporate Communication.
Odată cu noua simbolistică de brand, compania își redesenează arhitectura de servicii, o reconfigurare strategică ce pune accent pe direcții cheie care răspund atât cerințelor actuale ale clienților, cât și tendințelor viitoare: AI & Machine Learning, Cybersecurity, Big Data Analysis & Infrastructură Cloud sau Transformare Digitală end-2-end.
Aceste servicii, integrate deja de experții Connections în proiecte din industrii critice, precum cercetarea, sectorul public sau mediul de afaceri, permit accelerarea dezvoltării de tehnologii cu impact semnificativ asupra comunităților, într-o perioadă economică în care digitalizarea și automatizarea vin să completeze oamenii și viața lor de zi cu zi. #TechHumanityForward întărește angajamentul echipei Connections de a crea soluții care contribuie activ la dezvoltarea societății și la evoluția digitală a mediului de afaceri.