Agenția de digital și dezvoltare de software Codezilla a înregistrat o creștere de 9 procente în 2023, cu o cifra de afaceri totală de 4,4 milioane euro.

Anul 2023 a venit cu multe schimbări și planuri de dezvoltare ambițioase pentru Codezilla, extinderea în SUA fiind un pas strategic important în consolidarea companiei și a brandului.

Decizia de extindere a venit după o experiență de peste 20 de ani în livrarea de produse digitale și dezvoltare de software la comandă în România, dar și internațional, prin echipele locale.

2023 – Anul tehnologiilor disruptive

O altă schimbare importantă resimțită de companie a fost tipologia proiectelor. Deși s-a menținut interesul pentru proiectele de dezvoltare de software clasice (site-uri web, e-commerce, aplicații mobile sau software de business), a existat o creștere în interesul pentru proiecte ce includ tehnologii ca AI, IoT, realitate virtuală și augmentată sau Blockchain.

“Anul 2023 a fost un an al investițiilor și al mișcărilor strategice îndrăznețe. Am investit în echipele noastre, în mod special pe tehnologii moderne și în dezvoltarea geografică a companiei, dar și în proiecte proprii și de CSR. Avem un istoric lung de implicare în zona de mobilitate urbană digitalizată, anul acesta urmând să lansăm un nou proiect ce va aduce beneficii importante mobilității digitalizate eco-friendly”, declară Sebastian Doroftei, CEO Codezilla.

Obiective pentru 2024

În anul 2024, Codezilla își menține direcția planurilor de dezvoltare, însă își propune concentrarea eforturilor în direcția partenerilor.

Dacă anul trecut obiectivele principale au fost de dezvoltare internă, consolidare a echipei și extinderea capacităților operaționale, anul acesta obiectivele companiei sunt de creștere a vizibilității și a parteneriatelor.

Mai mult parteneriate strategice au fost deja confirmate, Codezilla urmând să participe la o serie de evenimente de renume din industrie, cât și să organizeze evenimente proprii.

Ca parte din strategia de dezvoltare și de implicare sustenabilă în schimbarea industriei digitale, Codezilla își propune să  comunice către industrie cât mai mult continut valoros. Obiectivul principal este de a face accesibile comunității cele mai noi tehnologii și trenduri din digital prin podcasturi, video-uri informative și alte noutăți pe canalul de YouTube al companiei. În plus, a fost lansat și un newsletter lunar, care vine cu insight-uri și noutăți din industria digitală, la care cei interesați se pot abona direct de pe site.