Conferinta Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România
Contextul actual impune o mai mare atenție acordată clienților, gestionarea eficientă a relațiilor cu aceștia fiind de natură să asigure un avantaj competetitiv major. Atingerea standardelor de excelență în relațiile cu clienții atrage după sine beneficii precum:
Crearea unui mediu de muncă motivant prin atenția acordată clienților interni
Reducerea costurilor de promovare pentru atragerea de noi clienți
Capacitatea transformării feedbackului clienților în profit
Transformarea clienților în promotori ai organizației
Creșterea eficienței operaționale.
Fidelizarea clienților.
Pentru a dobândi fundamentele teoretice, dar și abilitățile practice necesare obținerii unor servicii de relații clienți de excepție, vă invităm să participați la Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România. Acest eveniment de referință pentru toți profesioniștii în relațiile cu clienții se va desfășura în perioada 4-6 iunie 2015, la Hotel InterContinental, București.
Detalii si inscrieri http://www.acumenintegrat.ro/Conferinta-Managementul-Relatiilor-cu-Clientii-in-Romania/inscrieri/