Falcon Electronics, promotor al noilor tehnologii video pentru pasionaţii de imagini inedite, aduce pe piaţă cele mai vândute dispozitive dedicate filmărilor aeriene, dronele DJI.
Profitând de experienţa pe care o are deja pe segmentul dronelor, Falcon Electronics a demarat un nou parteneriat, de această dată cu liderul pieţei de profil, DJI. Producătorul, care potrivit The Economist şi Forbes, deţine 70% din piaţa globală, prognozează o dublare a vânzărilor în 2015, ajungând anul acesta la un miliard de dolari. Prognoza se bazează pe cererea ridicată a publicului pentru produsele DJI. Succesul acestora stă în fiabilitate şi în tehnologiile dedicate filmărilor aeriene pe care le integrează, parte dintre ele fiind inspirate de tehnici similare folosite în producțiile cinematografice de la Hollywood.
Prin intermediul acestui parteneriat, publicul român are acces la cele mai cunoscute produse DJI – modelele Phantom 2, Phantom 3 şi Inspire 1. Dronele beneficiază de flexibilitatea dată de sistemele de prindere tip “gimbal” cu stabilizare pe 3 axe şi oferă capacităţi video remarcabile. Inspire 1 poate filma 4k, iar Phanom 3 înregistrează la calitate ultra HD 2,7K. Prin caracteristicile lor speciale, dronele DJI regândesc modul în care consumatorii obişnuiţi percep evenimentele deosebite din viaţa lor. Mai mult, se adaptează stilului de viaţă al consumatorului, indiferent cât de aventuros este acesta.
“Ne bucurăm că putem oferi publicului din România, prin intermediul dronelor DJI, mai multă diversitate şi creativitate în ceea ce priveşte dispozitivele interconectate. Recent intrate în portofoliul nostru, produsele brandului DJI se adresează celor dornici de aventură şi de imagini spectaculoase. Pentru moment, doritorii pot cumpăra dronele DJI prin intermediul reţelei Carrefour”, a precizat Luiza Androne, Brand Manager pe categoria drone, Falcon Electronics.