În perioada 1-31 august a.c. vânzările online cu plata cu card Visa ale PC Garage.ro au crescut săptămânal, în medie cu valori cuprinse între 15% și 20%, ca urmare a participării la campania “Dezgheață premiile”, organizată de PayU.
În mod tradițional, luna august este o lună în care se înregistrează scăderi ale volumelor de plăți online procesate, scăderi cauzate atât de sezonalitate, cât și de comportamentul consumatorilor, tendința inversându-se în cursul lunii septembrie.
“Campania «Dezgheață premiile!» se înscrie în seria acțiunilor PayU prin care încercăm să avem impact atât asupra cumpărătorilor care plătesc online cu cardul, cât și a magazinelor online. Această campanie a adus utilizatorilor premii atractive, iar pentru comercianți s-a reflectat în creșterea vânzărilor cu plata online”, explica Cristina Vrânceanu, Marketing Specialist în cadrul PayU și coordonatorul campaniei “Dezgheață premiile!”.
“În perioada 1-31 august numărul comenzilor achitate cu card online a crescut cu 20% comparativ cu luna iulie. Comenzile lansate au vizat o gamă variată de produse precum: componente de calculatoare, notebook-uri, smartphone-uri, televizoare etc. De asemenea, numărul vizitatorilor a crescut cu 15% față de luna precedentă. Considerăm că prin participarea la această campanie am reușit să ne atingem scopul propus, promovarea avantajelor plăților online”, a declarant Ioana Icsărescu Marketing & PR Specialist PC Garage.
Campania derulată de PayU pentru plățile cu cardul Visa, stabilită inițial pentru perioada 1-31 august 2012 a fost prelungită cu încă o săptămână, până pe 7 septembrie 2012. Până acum și-au găsit deja câștigătorii 5 camere foto subacvatice Nikon, 5 tablete Apple iPad și 5 notebook-uri Sony. La finalul campaniei va fi desemnat câștigătorul premiului cel mare, un automobil Fiat 500.
Prin această campanie, PayU și Visa și-au propus să promoveze către posesorii de carduri beneficiile plății online: siguranță, rapiditate, simplitate şi confort.