Avantera și IBM România în parteneriat cu Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale, în colaborare cu Asociația Directorilor de Tehnologia Informațiilor și Comunicații din România – CIO Council și cu susținerea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale organizează conferința “Management performant în organizația agilă”, miercuri 14 noiembrie 2012 la Hotel Novotel Sala Paris. Accesul se face gratuit, în limita locurilor disponibile, pe bază de înregistrare.

Conferința va fi moderată de Radu Soviani (Jurnalist) Călin Rangu (Președinte executiv CIO Council) și Mihai Pascadi (Director General Avantera).

Dintre cei care prezintă, enumerăm: Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale[1], Avantera, IBM, KPMG, Certind, Ministerul Finanțelor Publice, Radiocom, HR Embassy Romania, Asociația Directorilor de Tehnologia Informațiilor și Comunicații din România – CIO Council, Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale. Partener media este Business Age.

Organizația agilă este un concept care îmbină flexibilitatea, echilibrul, adaptabilitatea și coordonarea ca trăsături esențiale într-o lume marcată de complexitate, competiție și globalizare, riscuri, schimbare rapidă și interdependențe sofisticate. O asemenea organizație se construiește cu oameni care acceptă ușor schimbarea, sunt capabili de transdisciplinaritate și prin utilizarea de instrumente de conducere revoluționare. Simple, aplicația pe care o prezentăm azi, este un asemenea instrument” a explicat Mihai PASCADI, Director General, Avantera.

Provocările schimbării rapide într-un mediu dinamic și riscant impun o nouă abordare în conducerea organizațiilor și concepția instrumentelor de management. Organizația agilă, publică sau privată, menține echilibrul corect între performanță și risc într-o perspectivă care îmbină necesitățile prezentului cu succesul durabil. Noi practici, noi soluții și o nouă cultură organizațională vin să susțină organizația agilă ce face subiectul acestei conferințe care se adresează deopotrivă conducătorilor și decidenților din companii private și instituții publice (Management General, Operațiuni, Audit și Control Intern, Comisie implementare OMFP 946/2005, SMI, Resurse Umane, IT).

În acest context, soluțiile de Business Process Management (BPM) oferă timpi de adaptare a modului de lucru  și costuri incomparabil mai mici și se constituie într-o alternativă foarte atrăgătoare prin opoziție cu greoaiele, costisitoarele și complexele sisteme informatice integrate din abordarea clasică.

Rolul de Chief Information Officer este cel care asigură îmbunătăţirea continuă a funcționării organizaţiilor şi coordonarea punerii în practică a unor instrumente de conducere care asigură adaptarea continuă şi apropierea de ideala latență zero.

Între subiectele adoptate se regăsește prezentarea conceptelor și a unui instrument de conducere și modelare organizațională (proceduri, ROF, fișe de post), execuție a fluxurilor de lucru și management al documentelor (Business Process Management Suite) care permite coordonarea și monitorizarea activităților realizate în organizație precum și determinarea indicatorilor de progres și performanță pentru procesele și proiectele realizate.” a declarat Andrei DUMITRAȘCU, Product Director, Avantera.

În completare, dl Mihai TUTUNARU, Management Consulting Director, Avantera, a adăugat:

Subiectul se adresează conducerii organizațiilor atât pentru funcția de monitorizare și coordonare directă a activității dar și pentru cea de audit, control și supraveghere. Simplitatea, ușurința în utilizare și adaptabilitatea remarcabilă pusă la îndemâna utilizatorilor fac din acest instrument de conducere o soluție pentru multe din problemele cu care se confruntă organizațiile în această perioadă.”

Pentru înregistrare transmiteți e-mail la adresa conferinta@avantera.ro.

[1] sub rezerva confirmării