Google prezinta AdWords Express, un produs prin care afacerile mici pot sa atraga clienti noi. Aceasta este o versiune mult simplificata a solutiei AdWords, care permite companiilor mici sa realizeze simplu si rapid campanii de publicitate pe Google, platind pentru rezultate clare: apeluri telefonice, vizite in magazin si pe website de la potentiali clienti.

Fiecare cautare pe Google poate reprezenta o ocazie de a interactiona cu un potential client: 76% dintre utilizatorii de Internet din Romania se informeaza online inainte sa cumpere produse sau servicii (sursa: Google Consumer Barometer). AdWords Express ajuta companiile sa fie prezente online atunci cand potentialii clienti vor sa gaseasca ceea ce ele ofera.

Pentru crearea unei campanii prin AdWords Express este nevoie de doar 15 minute. Utilizand tehnologia Google, AdWords Express se ocupa de aspectele costisitoare si consumatoare de timp ale crearii unei campanii publicitare online, de la lista de cuvinte cheie la optimizarea pentru diferite retele si dispozitive.

Realizarea si demararea unei campanii prin AdWords Express incepe prin introducerea numelui companiei si a adresei web. Companiile care nu detin un site web au posibilitatea sa si-l creeze gratuit in cateva minute. Urmatorii pasi constau in definirea obiectivului campaniei: apeluri telefonice, vizite in magazin sau actiuni pe site, a zonei tinta si a serviciului/produsului care va fi promovat, apoi alegerea titlului si redactarea textului reclamei care va rula pe Google, aceasta putand fi previzualizata in timp real. Ulterior, se introduce bugetul dedicat campaniei si detaliile de plata si facturare.

AdWords Express optimizeaza reclamele pentru a atinge obiectivul dorit la un cost cat mai redus. Daca o companie doreste, de exemplu, sa creasca numarul de vizite in magazin, Google va optimiza anuntul astfel incat acesta sa fie afisat la momentul potrivit persoanelor care ar fi interesate de o vizita in acel magazin. Bugetul poate fi ajustat oricand, iar plata se face doar atunci cand reclama functioneaza, respectiv cand un potential client da click pe reclama sau face un apel telefonic. AdWords Express este astfel produsul potrivit afacerilor care doresc sa atraga clienti noi din online si care nu au o persoana dedicata care sa gestioneze campaniile publicitare.