Focusul inițial va fi pe industriile reglementate în care se utilizează cloud hibrid
Adobe, IBM și Red Hat au anunțat un parteneriat strategic al cărui scop este accelerarea transformării digitale și consolidarea securității datelor în timp real pentru mediul enterprise, cu accent pe industriile reglementate. Intenția parteneriatului este de a permite companiilor să ofere experiențe mai personalizate pe parcursul călătoriei clientului, determinând o implicare, rentabilitate și loialitate îmbunătățite.
Pe măsură ce companiile derulează procesele lor de transformare digitală și mută sarcinile de bază în cloud, întregul board executiv se confruntă cu o redefinire a rolurilor lor pentru a răspunde cerințelor clienților – toate păstrând securitatea în prim plan. Chief Marketing Officers și Chief Digital Officers – în special cei care lucrează în industrii reglementate, cum ar fi serviciile financiare și de asistență medicală – descoperă că, odată cu mutarea accentului pe marketingul bazat pe date, ei devin acum administratori de informații critice despre companie și despre clienți. Pentru acești directori, este esențială necesitatea protejării datelor în timp ce furnizează experiențe semnificative clienților.
Parteneriatul se va concentra inițial pe:
- Implementarea flexibilității prin cloud hibrid: Adobe, IBM și Red Hat își propun să permită brandurilor să își gestioneze și să-și livreze conținutul și activele în orice mediu cloud hibrid, de la mai multe medii de cloud public până la centre de date on-premise. Prin certificarea și livrarea Adobe Experience Manager 6.5, parte a Adobe Experience Cloud, pentru a rula pe Red Hat OpenShift, cea mai importantă platformă de container open source pentru mediul enterprise, IBM va oferi clienților flexibilitatea de a găzdui, de a accesa și de a folosi datele în mediul ales.
- Adobe Enabled pentru servicii financiare: Adobe se alătură ecosistemului de parteneri ai IBM ca partener strategic oferind soluții CX pentru IBM Cloud for Financial Services. Folosind IBM Cloud for Financial Services, IBM va extinde Adobe Experience Manager pentru profesioniștii din această industrie, cu scopul de a-i ajuta pe măsură ce își îndeplinesc cerințele de securitate și reglementare atunci când furnizează experiențe personalizate clienților lor.
- Adobe și IBM Services: IBM iX, grupul de business design al IBM Services, își va extinde ofertele în toate aplicațiile de bază ale companiei Adobe. Cu un suport mai larg și integrat pentru clienți din Adobe Creative Cloud, Adobe Experience Cloud și Adobe Document Cloud, IBM iX va accelera modul în care mărcile globale folosesc datele pentru a proiecta, implementa și scala experiențe personalizate pentru clienți pentru a crea încredere în fiecare colț al activității lor.
Declarațiile oficialilor, precum și mai multe detalii despre acest parteneriat sunt disponibile în comunicatul oficial postat pe site-ul IBM.