• Compania, furnizor de soluții de etichetare RFID și barcode pentru cei mai mari producători de componente auto, estimează o rată a profitului de 15%
  • Exporturile companiei sunt concentrate pe Europa, cu 10,5% din cifra de afaceri, dar și pe Africa, 7,36% sau America de Sud, 0,9%, printre alte teritorii

AB Systems, companie românească producător de etichete smart, lider în ecosistemul de etichetare RFID (Radio Frequency Identification) și barcode pentru domeniul automotive, estimează afaceri de 5,6 milioane Euro la finalul acestui an, în creștere cu 7,5% față de 2022, și o rată a profitului de 15%, din livrările către principalii producători globali de componente pentru industria auto.

„Suntem, la nivel european, în topul companiilor care construiesc soluții tehnice inovatoare în domeniul etichetării RFID a componentelor auto, iar în momentul de față propulsăm saltul industriei de la etichetarea clasică la cea RFID. Misiunea noastră de a eficientiza procesele repetitive și a automatiza fluxurile jucătorilor majori din industria globală auto este recunoscută prin solicitările directe de produse personalizate pe care le primim de la principalii jucători de pe piața globală a componentelor auto. Mai mult decât atât, expertiza în domeniu ne este confirmată prin faptul că deseori reproiectăm și optimizăm soluțiile din domeniul etichetării smart utilizate de producători. În prezent, peste jumătate din exporturile noastre se axează pe Europa, dar cresc promițător și piețele din nordul Africii, cu precădere în Maroc, Egipt și Tunisia, și America de Sud – Paraguay”, declară Daniel Andraș, CEO AB Systems.

Exporturile companiei sunt concentrate pe Europa, cu 10,5% din cifra de afaceri, dar și pe Africa, 7,36%, America de Sud, 0,9% sau America de Nord, 0,2%, printre alte teritorii.

RFID este un transfer wireless de date de la și către o etichetă electronică atașată unui produs, ce permite identificarea unică și rapidă a produsului respectiv. Componentele-cheie ale unui sistem RFID includ eticheta smart, hardware-ul și software-ul aferent. RFID are o serie de avantaje față de alte metode de identificare, cum ar fi codurile de bare – este mai rapid și mai eficient.

Compania va prezenta inovațiile momentului în RFID, axate pe aria automotive. În plus, urmare a expertizei acumulate în proiectarea etichetelor RFID din domeniul automotive, AB Systems abordează segmentul retail din perspectiva consumatorului, în cadrul unui eveniment interactiv în Cluj-Napoca, ce va avea loc în 5 și 6 octombrie. Participanții vor putea testa soluțiile, dar și interacționa cu echipamentele RFID.