Într-o perioadă în care călătoriile sunt atât despre povești împărtășite cât și despre descoperirea unor locuri noi, seria HONOR 400 oferă o nouă perspectivă pentru a surprinde și retrăi aceste experiențe. Cu instrumente avansate de fotografiere bazate pe inteligență artificială, acest dispozitiv inovator îi ajută pe călători să transforme momentele de zi cu zi în imagini spectaculoase. În parteneriat cu eSky, HONOR recunoaște obiceiurile de călătorie unice și nevoile în continuă evoluție ale tinerilor aventurieri, care caută nu doar modalități simple de a-și rezerva zboruri și cazări, ci și inspirație pentru a crea fotografii demne de distribuit în întreaga lume.
Tendințele de călătorie ale Gen Z: În căutarea imaginii perfecte
Generația Z, prima generație nativ digitală, abordează călătoriile diferit față de predecesorii săi. Potrivit unui studiu al Comisiei Europene de Turism* privind călătorii Gen Z, deciziile lor de călătorie sunt puternic influențate de platforme de social media precum Instagram și TikTok, unde conținutul vizual captivant este rege. Pentru aceștia, atractivitatea unei destinații constă adesea în potențialul său de a oferi imagini care „opresc scroll-ul” — fie că e vorba de un oraș surprins în lumina apusului sau de un colț ascuns de natură. De fapt, 42% dintre tinerii Gen Z declară că au ales o destinație pe baza conținutului văzut în social-media.