Ymens, primul broker de cloud din România și singura companie care oferă o platformă cloud dedicată soluţiilor de business, lansează Ymens CRM, având la bază soluția de management al relațiilor cu clienții Microsoft Dynamics CRM. Compania de cloud mizează să realizeze aproximativ 15% din cifra de afaceri pentru 2014 prin noua soluție introdusă în platformă.
Ymens face astfel un nou pas important în parteneriatul cu Microsoft, după ce, la finele anului trecut, a lansat soluțiile de comunicare și colaborare Microsoft găzduite în propria platformă dar și ca reseller de Office 365. Soluția Microsoft Dynamics CRM intră acum în oferta companiei de cloud sub denumirea Ymens CRM, găzduită în platformă și integrată nativ cu soluțiile Microsoft deja oferite de Ymens.
Lansarea soluției Ymens CRM vine în contextul evoluției pozitive a pieței globale din ultimii ani, cu impact vizibil și la nivel local. Tendința de furnizare a soluțiilor CRM în modelul SaaS (Software ca Serviciu) a devenit evidentă la nivel global încă de acum câțiva ani – conform Gartner, 40% din totalul sistemelor CRM au fost vândute sub formă de servicii în 2012, iar segmentul este estimat să înregistreze o creștere susținută în următorii ani. În ansamblu, întreaga piață mondială de CRM este estimată la 23,9 miliarde de dolari anul acesta, din care 49% vor reprezenta soluțiile de acest tip în cloud, potrivit studiilor de piață.
Bogdan Padiu, CEO Teamnet Group declara: “Tendințele globale demonstrează un interes tot mai ridicat și un potențial foarte mare de creștere pentru soluțiile de gestionare a relațiilor cu clienții, iar piața de CRM din România, deși încă la început, se aliniază acestor tendințe. Ymens continuă să inoveze și aduce în platformă soluția de business în cloud Ymens CRM, bazată pe tehnologie Microsoft și adaptată organizațiilor românești. Prin noua soluție CRM în cloud, Ymens și-a propus să faciliteze accesul la soluții specializate și complexe de management al relațiilor cu clienții și să crească gradul de utilizare de astfel de soluții pe plan local.”
În România, la nivelul IMM-urilor, sunt utilizate cu precădere aplicații de management al relațiilor cu clienții dezvoltate intern sau, de multe ori, nu sunt utilizate deloc. În rândul companiilor mari și foarte mari, aproximativ 1.000 de firme din România utilizează în prezent o soluție CRM profesională sau componente ale acesteia, achiziționate de la un furnizor extern. Din analize proprii ale companiei, piața locală de soluții CRM este estimată să avanseze cu 5-10% pe an, Microsoft Dynamics CRM înregistrând una dintre cele mai mari creșteri, preconizată la peste 30%.
Bogdan Balaci, CEO Ymens declara: “Companiile mari, dar, tot mai des, și IMM-urile sau instituţiile publice, își propun să transforme relațiile cu clienții în parteneriate pe termen lung. Astfel, organizațiile devin tot mai interesate de soluții specializate de customer relationship management (CRM). Ymens răspunde cerințelor din piaţă introducând soluţia Microsoft Dynamics CRM, sub denumirea Ymens CRM, într-o platformă cloud integrată, singura de acest gen din România în acest moment. Modelul de business pe care îl promovăm consolidează poziţionarea noastră ca “one-stop-shop” pentru organizațiile românești în căutare de soluții de business moderne și accesibile financiar.”
Pentru a răspunde cerințelor variate din piață, Ymens dispune de o echipă de specialiști cu vaste competențe în zona de CRM, care dețin toate certificările necesare pentru asigurarea de servicii complete. În această categorie intră analiza de business necesară dimensionării soluției CRM, consultanța, implementarea și serviciile de suport sau mentenanță.
Soluția Ymens CRM poate fi accesată cu o investiție inițială redusă, aferentă implementării, la care se adaugă valoarea abonamentelor lunare în funcție de numărul de utilizatori, de tipul acestora și de drepturile pe care le au la nivelul accesării modulelor și funcționalităților soluției. Oferta Ymens CRM cuprinde trei tipuri de pachete: Start (9 euro / utilizator / lună), Standard (19 euro / utilizator / lună) și Expert (45 euro / utilizator / lună).
Principalul beneficiu pe care îl câștigă utilizatorul de Ymens CRM este o vizibilitate completă asupra clienților, prin integrarea proceselor de vânzare, marketing și servicii clienți. Interfața prietenoasă și integrarea nativă cu Microsoft Outlook transformă soluția într-un instrument intuitiv și ușor de folosit de către reprezentanții de vânzări, personalul de marketing dar și de către managerii acestora. Rapoartele pe care Ymens CRM le aduce la îndemâna managementului unei companii aduc mai multă claritate în relația cu clientul și posibilitatea de a a acționa proactiv în direcția acestuia. Fiind o soluție cloud, Ymens CRM aduce, de asemenea, avantajul unor costuri operaționale și de administrare reduse.
Conform Gartner, CRM-ul va deveni centrul inițiativelor digitale în anii următori, inclusiv prin integrarea cu social media, instrumente de analiză web și e-commerce. “În viitor, succesul în relațiile cu clienții va depinde mai mult de cunoașterea contextului interacțiunii cu aceștia decât de tranzacții în sine. Activitățile de vânzări, marketing și servicii clienți vor continua să reprezinte nucleul soluțiilor CRM, având în vedere impactul pe care îl vor avea asupra comportamentului consumatorilor rețelele sociale, dispozitivele mobile, big data, cloud-ul și IOT (Internet of Things)”, a declarat Bogdan Balaci, CEO Ymens.
În calitate de membru Microsoft Partner Network și partener Silver Collaboration and Content, Ymes își îmbogățește oferta de soluții Microsoft din cadrul platformei prin noua aplicație de management al relațiilor cu clienții. Astfel, Ymens își consolidează poziția de furnizor de soluții complete și integrate de business în cloud, cu beneficii precum flexibilitate, productivitate, eficiență operațională și financiară, colaborare optimă și viteză de lucru în echipă.