Xerox extinde oferta de management al conţinutului a platformei sale DocuShare, asigurându-le angajaţilor moduri noi şi facile de a accesa şi de a gestiona conţinutul pe suport de hârtie şi în format digital, indiferent de locul în care aceştia se află.
Xerox ConnectKey pentru DocuShare, o soluţie de scanare în fluxurile de lucru într-un singur pas, simplifică procesul de integrare a conţinutului aflat pe suport fizic în fluxurile digitale ale companiilor. Utilizatorii pot scana uşor documente direct într-o colecţie DocuShare sau un folder Windows, prin intermediul unei imprimante multifuncţionale care include ConnectKey sau Xerox Extensible Interface Platform, introducând informaţiile din documente în echipament. Astfel, fluxuri întregi de lucru pot fi dezvoltate şi împărtăşite în câteva minute cu întreaga echipă sau organizaţie.
DocuShare Mobile extinde şi simplifică automatizarea proceselor de business, permiţându-le angajaţilor să acceseze, să caute, să vadă, să descarce şi să distribuie documente stocate în DocuShare de la propriul dispozitiv mobil cu iOS, îmbunătăţind semnificativ eficienţa acestora în afara birourilor.
„Ajutăm angajaţii de astăzi să fie productivi, indiferent unde s-ar afla – la birou, acasă sau pe teren cu clienţii“, spune Bogdan Cobuz, Business Product Marketing Manager, Xerox România. „Graţie accesului simplu şi automatizării fluxurilor de lucru, companiile îşi pot creşte acurateţea şi gradul de repetabilitate a proceselor de business, fără să frustreze angajaţii sau să compromită securitatea companiei.“
Xerox continuă să extindă serviciile DocuShare de management al conţinutului în cloud, generând un mediu sigur în care organizaţiile pot să capteze, să administreze, să proceseze şi să distribuie documente. Fiecare operaţiune este adaptată cerinţelor specifice ale clienţilor – livrate rapid prin intermediul infrastructurii Xerox de cloud – gestionată şi întreţinută de Xerox.