Xerox a fost poziţionat de Gartner, Inc. în cadranul de lideri vizionari pe 2012, în raportul Magic Quadrant for Enterprise Content Management (ECM) , pentru viziunea strategică şi abilitatea de a o transpune în practică.

DocuShare, platforma ECM a Xerox, ajută organizaţiile de toate mărimile să automatizeze întregul ciclu de viaţă al documentelor. Ultima sa versiune, DocuShare 6.6, asigură un flux de lucru îmbunătăţit pentru a răspunde proceselor de business, precum managementul plăţilor şi al contractelor, şi opţiuni pentru administrarea volumelor mari de documente pe hârtie.

Xerox LiveKey este una dintre inovaţiile Xerox bazate pe cloud, reprezentând o metodă avansată de procesare a tranzacţiilor. LiveKey captează şi distribuie informaţiile de pe hârtie în câteva secunde, optimizând drastic un flux de lucru tradiţional care, în mod normal, durează până la 14 zile. Un coordonator de resurse umane, care procesează documentele pentru un nou angajat, poate să introducă un document într-o imprimantă multifuncţională şi să apese butonul LiveKey, pentru a digitiza informaţiile şi a le transmite imediat, securizând procesarea, cu ajutorul sistemului ECM, Xerox Transactional Content Manager.

De asemenea, Xerox deține oferte ECM pentru fluxurile de lucru foarte specifice întâlnite în domeniile: juridic, de creditare ipotecară şi sănătate. Ofertele sunt susţinute de inovaţiile Xerox şi includ instrumente proprietare pentru analize de text şi imagine, structurare şi evaluare de conţinut.

– Xerox Litigation Services includ o serie de servicii şi tehnologii dublate de consiliere de specialitate, pentru a gestiona procesul de identificare şi colectare a probelor scrise, astfel încât corporaţiile şi firmele de avocatură să se poată concentra pe activităţile lor de bază.

– Xerox Mortgage Services elimină nevoia de imprimare, semnare şi expediere a documentelor fizice, accelerând semnificativ procesul de acordare a creditului. El permite părţilor implicate în acordarea unui credit ipotecar (creditorul şi debitorul) să comunice electronic pe parcursul fiecărei etape de creditare, prin asigurarea securităţii semnăturilor electronice, a stocării, accesului şi gestionării documentelor.

– Midas+ Healthcare Suite este o suită integrată de aplicaţii software pentru administrarea fişelor pacienţilor, pentru managementul riscului, îmbunătăţirea performanţei, comparaţii de date în funcţie de puncte de referinţă şi raportare regulată.

Magic Quadrant este un instrument de cercetare realizat de Gartner, care oferă o reprezentare generală a direcţiei pieţei şi evaluează companiile în funcţie de viziunea strategică şi de abilitatea lor de a o transpune în practică.