Extinderea internationala a afacerilor companiei SIVECO se consolideaza. Dupa deschiderea biroului din Bruxeles si a celui din Emiratele Arabe Unite, in Dubai, compania a deschis o noua reprezentanta in Kazakhstan, la Almaty.
Aceasta sucursala SIVECO va gestiona proiectele dezvoltate pentru tarile din regiune.
“SIVECO este prezenta in spatiul țarilor aparținand Comunitații Statelor Independente cu proiecte educationale, dar intentionam sa demaram proiecte si pentru domeniile eHealth, eCustoms, Customized Application Development, Enterprise Resources Planning (ERP)”, declara Adilkhan Mussin, directorul SIVECO Kazakhstan.

“Suntem onorati ca prin intermediul proiectelor initiate de noi in in Azerbaijan, Kazahstan si Turkmenistan contribuim la consolidarea prestigiului Romaniei in aceasta zona cu mare potential de dezvoltare”, spune Irina Socol, Presedinte si Director general SIVECO Romania.

Modernizarea portofoliului de produse, intrarea pe noi piete din Europa, Orientul Mijlociu, Comunitatea Statelor Independente si nordul Africii si cresterea constanta a cifrei de afaceri sunt tintele companiei SIVECO Romania pentru urmatorii ani.
Astfel, SIVECO este unul dintre cei mai apreciati furnizori de continut educational din lume, oferind peste 39.000 de „obiecte reutilizabile de invatare” (reusable learning objects) pentru 24.000 de scoli din toata lumea. In 2005, pachetul de lectii AeL „Advanced e-Learning Objects“ realizat de echipa de specialisti de la SIVECO Romania a fost apreciat ca “cel mai bun continut interactiv de eContent” in competitia World Summit Award, organizata la World Summit on the Information Society, la care au participat 168 de tari.

De doua decenii, SIVECO desfasoara proiecte complexe de eLearning, eHealth, eCustoms si Credit Bureau in Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Turcia, Republica Moldova, Bulgaria, Kazakhstan, Algeria, Serbia, Arabia Saudita, Cipru, Macedonia, Bahrein, Kuweit, Egipt, Oman, Maroc, Belgia, Luxemburg, Belarus.

Dezvoltarea de proiecte mari in tara (Sistemul Educational Informatizat, Sistemul Informatic Unic Integrat pentru Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Sistemul IT pentru Agentia de Plati si Interventii in Agricultura si Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, solutia de eCustoms de la Autoritatea Nationala a Vamilor, sistemul SIVABON pentru Biroul de Credit) si expertiza dobandita in peste 3.000 de proiecte pentru informatizarea companiilor private constituie principalele atuuri ale companiei in dezvoltarea sa internationala. La acestea se adauga numeroasele recunoasteri internationale oferite de organizatii de prestigiu precum International Project Management Association, European Software Excellence Awards, European Business Awards, IT Excellence Awards, eLearning Awards etc.