DAAS Romania furnizeaza servicii si echipamente profesionale hotelurilor, restaurantelor si magazinelor, atat din Romania, cat si din Ucraina sau Republica Moldova. Cifra de afaceri a companiei a ajuns in 2013 la valoarea de 25 de milioane de euro, iar pentru anul in curs managerii tintesc vanzari de 30 de milioane de euro.
Managerii DAAS Romania au decis sa implementeze sistemul SeniorCRM in primul rand pentru a elimina riscul de aparitie a erorilor de natura umana in procesarea datelor. Avand la dispozitie un sistem intuitiv, usor de utilizat, cu fluxuri de lucru predefinite, angajatilor le este mai usor sa inregistreze si sa gestioneze informatiile referitoare la clienti, prospecti sau parteneri, oportunitati de vanzare, activitati de marketing si altele. In plus, beneficiaza si de rapoarte complete cu privire la acestea, care le permit sa ia decizii intr-un timp mult mai scurt.
In prezent, dupa aproximativ 2 ani de la implementarea solutiei, domnul Adrian Craioveanu, Directorul de Vanzari al companiei, declara: “Cu ajutorul sistemului SeniorCRM am obtinut o evidenta si un istoric complet pe fiecare client in parte si putem urmari mult bine tot ceea ce inseamna raspunsuri din campaniile de marketing. In plus, datorita sistemului CRM vanzatorii aloca acum mai mult timp activitatii de vanzare propriu-zise si mai putin pentru activitatile administrative sau intocmirea de rapoarte si documente, pentru ca le extragem direct din sistem. Astfel, ne gestionam mai eficient timpul si putem fi mai prezenti in relatia cu clientii, iar ei apreciaza acest lucru. “
Sistemul CRM de la Senior Software este dedicat automatizarii si optimizarii activitatilor de vanzari, marketing si service. Acesta permite urmarirea tuturor interactiunilor cu clientii, de la primul contact pana la incheierea vanzarii si ulterior in etapa de post-vanzare. In cadrul companiei DAAS Romania SeniorCRM este utilizat in special de catre departamentele de vanzari si marketing.
Cateva dintre avantajele obtinute de companie in urma implementarii solutiei CRM sunt:
• Un mod facil de gestionare a datelor despre clienti si prospecti. Vanzatorii nu mai sunt nevoiti sa noteze informatiile despre clienti si prospecti in diverse agende sau fisiere, ci inregistreaza toate datele direct in CRM, iar ulterior le pot accesa rapid ori de cate ori le sunt necesare.
• Acces la istoricul complet al clientilor si prospectilor. Toate intalnirile, apelurile sau alte activitati de vanzare sunt programate cu ajutorul sistemului CRM si pot fi asociate clientilor sau prospectilor. Astfel, fiecare vanzator are acces rapid la istoricul complet al acestora, la intalnirile si activitatile pe care urmeaza sa le aiba, dar si la alte documente sau materiale necesare procesului de vanzare, precum oferte, prezentari de produse etc.
• Managementul eficient al oportunitatilor de vanzare. Fiecare oportunitate este asociata unui cont de client si are anumite etape prin care trece si probabilitati de castigare. In acest mod, sunt mai usor de urmarit si analizat, iar managerii de vanzari pot avea o imagine mai clara atat asupra veniturilor viitoare, dar si asupra motivelor pentru care o vanzare nu s-a realizat sau stadiul in care a fost pierduta.
• Posibilitatea de gestionare integrata a campaniilor de marketing, din faza de planificare pana la analiza rezultatelor. O campanie de marketing poate avea un numar nelimitat de activitati pregatitoare si activitati de campanie, poate avea un buget si un venit estimat, ii pot fi atasate liste de marketing cu prospectii sau clientii carora le este adresata, iar dupa lansare sunt inregistrate atat raspunsurile obtinute, cat si veniturile generate de aceasta.
• Acces la rapoarte complete cu privire la activitatea vanzatorilor, statusul oportunitatilor, volumul vanzarilor, rezultatele campaniilor de marketing, statusul activitatilor samd.