„Unica” este o companie şi o platformă online de marketing cu adevărat unică! Nu este de mirare că gigantul IBM a decis să achiziţioneze şi folosească compania şi platforma aceasta deosebită. Dar ce este şi ce face „Unica”?

Ea este un program şi o platforma online care realizează cu succes o selecţie a clienţilor celor mai potriviţi, mai importanţi, mai interesanţi şi mai interesaţi de diferitele produse ale diferitelor firme de marketing. Această selecţie este deosebit de semnificativă deoarece scoate în evidenţă publicul ţintă interesat să cumpere şi, în acelaşi timp, reuşeşte să economisească banii companiilor oferind varianta cea mai bună de marketing.

La prezentarea susţinută de IBM în hotelul Howard Johnson din 20 septembrie 2011, au fost gazde şi ne-au explicat cu entuziasm şi răbdare cum funcţionează „Unica” lideri importanţi din domeniu, precum: Ruben Bru – CEE, director regional Unica Belux, Johann Bracun – CEE, manager IBM Germania şi Gabriella Pacso – IBM CEE, Marketing manager, o prezenţă deosebit de plăcută şi pozitivă, cei trei realizând, cum era de aşteptat, o prezentare profesionistă şi accesibilă chiar şi publicului care nu vine din domeniul marketingului, cum am fost de pildă, eu. În deschiderea sesiunii a vorbit Gabriel Ciucu – Sales Execution Initiative Leader, IBM.

Atmosfera plăcută, cateringul ideal, condiţiile excelente m-au făcut să mă simt foarte bine şi să pot urmări astfel, cu interes expunerea în cauză. Totuşi poate ar fi fost cazul ca locaţia să fie într-o sală ceva mai măricică, deoarece, participanţii care au ajuns mai târziu au trebuit să stea în picioare din cauză că toate locurile se ocupaseră, este adevărat că au mai fost aduse ulterior nişte scaune, dar sala a rămas tot neîncăpătore.

Faimoasa „Unica” nu înlocuieşte marketingul face-to-face sau în persoană, ci sporeşte capacităţile acestuia, prin adunarea datelor din toate sursele, offline şi online, şi compactarea lor într-un mediu nelimitat cum este cel al internetului. Pe lângă acest lucru, „Unica”, mai face, cum am menţionat, o selecţie, triere a clienţilor cu adevărat relevanţi pentru campaniile diferitelor companii. Se realizează astfel un „transformational marketing” care este activ 24 de ore din 24 şi 7 zile pe săptămână din 7, şi nu este doar activ, ci chiar lucrează şi se îmbunătăţeşte constant.

Compania „Unica” a evoluat frumos din cea de-a doua jumătate a anului 2008, când a fost achiziţionată de IBM, până în 2011, „călătorind” din America de Nord până în Africa şi ţările est-europene şi ajungând, iată şi la noi, în România.

Partenerii „Unica” sunt extrem de mulţi şi vin din domenii foarte variate, amintesc aici nume mari şi cunoscute pe piaţa românească: IBM, Orange, Vodafone, ING, Raiffeisen Bank, UPC, ebay şi nenumărate bănci din Europa, America şi Canada.

Chiar dacă nu activez în domeniul marketingului, pe mine, una, m-au convins, dacă aş dispune de resurse şi aş avea propria companie, aş achiziţiona cu siguranţă platforma „Unica”.

Sursa: www.academiclink.ro