elefant.ro anunță pentru 2013 o cifră de afaceri de 6,5 milioane euro, în creștere cu 80% față de anul precedent. În 2012, magazinul a avut venituri de 3.6 milioane euro.

2013 a fost un an al transformărilor, un an în care elefant.ro a reușit să se metamorfozeze devenind din cea mai mare librărie online un mall care oferă peste 130.000 de produse destinate familiilor. 2014 va fi cu siguranță un an de creștere, mai ales pe fondul diversificării gamei de produse și a serviciilor post-vânzare”, explică Dan Vidrașcu, CEO al elefant.ro.

Vânzările de carte și eBooks au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a elefant.ro, categoriile de produse recent lansate având însă  creșteri peste media pieței în fiecare lună. Datorită performanțelor înregistarte în 2013, elefant.ro a reușit să ajungă la o pondere de 8-10% din piața națională de carte cifrată la 50-60 de milioane de euro. În segmentul de carte digitală, prin cele peste 3000 de titluri oferite online, elefant.ro a ajuns să dețină peste 80% din piața de eBooks.

Transformarea elefant.ro continua și în 2014, prin listarea online a mai multe categorii de produse, dar și prin creșterea gamei la fiecare dintre categoriile lansate recent (jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii).

Clienții elefant.ro nu cumpără doar cărți și jucării. Dorim să le oferim posibilitatea de achiziționa de pe elefant.ro cât mai multe produse din coșul familiei lor și acesta va fi principalul obiectiv al nostru în acest an. Vom mări gama de produse, astfel încât oricine caută diversitate o va găsi pe elefant.ro, totul la prețuri foarte atractive. Lucrăm, de asemenea, la reducerea timpilor de livrare și găsirea de alternative pentru ca prietenii elefant.ro să intre mai repede în posesia comenzilor. Ne gândim chiar la deschiderea mai multor puncte de livrare atât în București cât și în alte orașe”, adaugă Dan Vidrașcu.

În prezent, elefant.ro comercializează peste 130.000 de produse și are 300.000 de clienți activi.