Dezvoltatorii de produse în tehnologie pot afla mai multe despre product management, prioritizarea etapelor de dezvoltare sau coordonarea activităţilor pentru o execuţie impecabilă participând la How to Web – Product Track, realizat în colaborare cu Mozaic Works. Bilete Early Bird cu preţuri începând de la 69 EUR sunt disponibile online la http://2014.howtoweb.co/tickets/ până joi, 13 noiembrie.

Organizat în cadrul How to Web Conference 2014, How to Web – Product track aduce în atenţia audienţei product management-ul si modul în care pot fi dezvoltate produse tech cu potenţial disruptiv la scară globală. Pe 20 noiembrie, pe scena evenimentului vor urca specialişti cunoscuţi la nivel internaţional care vor împărtăşi bune practici şi poveşti de succes, stabilind astfel noi standarde de calitate pentru a oferi o experienţă excelentă utilizatorului, de la primul şi până la ultimul click.

Este o provocare să dezvolţi produse care adresează pieţe variate şi să ai utilizatori care vorbesc o altă limbă, au alte aşteptări şi o cultură diferită de a ta. Despre modul în care înveţi să lucrezi cu echipe distribuite într-un mediu aflat în continuă schimbare va vorbi Mark Tolmacs (Product Manager Ustream, Ungaria). Ustream, startup video localizat în Silicon Valley, s-a confruntat cu această problemă încă de la început: având echipele de product management şi engineering localizate în Budapesta, compania a fost pusă în situaţia de a rezolva rapid această problemă pentru a rămâne competitivă pe o piaţă cu o evoluţie foarte rapidă. Soluţiile şi bunele practici folosite pentru a depăşi această provocare vor fi discutate deschis pe scena How to Web – Product track.

Despre cum dezvolţi un produs centrat pe client şi cum implici utilizatorii în procesul de dezvoltare al acestuia va vorbi Ragnas Sass, Co-Fondator şi New Markets Pipedrive, aplicaţie de management al relaţiei cu clienţii (CRM). Încă de la început, Pipedrive s-a concentrat pe a dezvolta cel mai bun produs pentru a răspunde nevoilor oamenilor de vânzări, iar creşterea sa a fost determinată de susţinerea primită de la utilizatorii mulţumiţi. Astăzi, Pipedrive are peste 50.000 utilizatori plătitori din 120 de ţări diferite, iar principalul motor de dezvoltare rămâne în continuare feedback-ul primit de la utilizatori.

Pe lângă sugestiile clienţilor, datele pe care le ai la dispoziţie trebuie folosite pentru a ghida dezvoltarea produsului tău. Mat Clayton (Co-Fondator & CTO Mixcloud, UK) va aduce în discuţie diferitele modalităţi în care Mixcloud foloseşte datele disponibile în procesul de dezvoltare. El va oferi exemple recente despre modul în care au remodelat şi optimizat funcţionalităţi fundamentale precum paginile de cumpărare şi de înregistrare, folosind datele pe care le aveau la dispoziţie.

Nu în ultimul rând, organizarea de hackathoane în interiorul firmei te poate ajuta să îţi duci produsul la un alt nivel deoarece lucrezi într-un ciclu de dezvoltare cu etape de experimentare şi codare foarte intensive.Despre modul în care hackathoanele interne te ajută să rezolvi probleme şi să generezi idei va vorbi Martyn Davies (Developer Evangelist Sendgrid, UK), care va identifica aspectele din lumea hackathoanelor care pot fi utile pentru tine şi echipa ta de dezvoltare, indiferent de dimensiunea acesteia.

Subiectele abordate nu se opresc aici. Agenda completă a How to Web Product Track şi lista actualizată de invitaţi sunt disponibile online la http://2014.howtoweb.co/product/, iar Bilete Early Bird cu preţuri începând de la 69 EUR pot fi cumpărate până joi, 13 noiembrie, pe site-ul conferinţei http://2014.howtoweb.co/tickets/

How to Web Conference 2014 este un eveniment organizat cu sprijinul partenerilor principali Telekom Romania, IXIA, Bitdefender şi Grapefruit şi al partenerilor Avangate, Softlayer, CyberGhost, Hub:raum, Domain.me, Ambasada Canadei în România şi Reea. Ajunsă la cea de a cincea ediţie internaţională, conferinţa propune în acest an un format mai complex, cu 4 track-uri despre tendinţele viitorului & antreprenoriat, product management, dezvoltarea de jocuri şi investiţiile de tip angel, care abordează în profunzime subiecte specifice. În paralel, va avea loc şi cea de a treia ediţie Startup Spotlight, competiţie şi program de mentorat cu premii în valoare totală de 20.000 USD pentru cele mai performante 32 de startup-uri în tehnologie din Europa Centrală şi de Est.

Mediatizarea evenimentului este asigurată de parterii media principali Netocratic, Inventures.eu, Newtrend.bg, IT Dogadjaji, Digjitale, EMEA Startups, Startupper.gr, The Pole Society, Adevărul Tech, Play Tech, Hotnews.ro, Forbes România, Wall Street, Capital, Yoda, Times New Roman şi de partenerii media Cariere, Business Review, Business Woman, Business Cover, Business 24, Incont.ro, Manager Express, Today Software Magazine, Gadget Trends, Comunicaţii Mobile, PC World, Agora, Games Arena, Ctrl-D, Startups.ro, România Liberă, Academia Caţavencu, Evenimentul Zilei, Zelist, Comunicatedepresa.ro, Ziare.com, IT Channel, Softlead, Impact FM, Market Watch şi Ejobs.

How to Web Conference 2014 se bucură de susţinerea comunităţilor partenere Startup Pirates, Start It Smart, it.com.mk, Europreneurs, Romanian Startups, ANIS, Girls in Tech, Big Data, Tabara de Testare, Timişoara Startup Hub, Spherik Accelerator, Cluj Cowork, Ruby Tribe, Akcees, JCI Iaşi, Startup Weekend România, Startup Weekend Cluj, Startup Weekend Iaşi şi Startup Weekend Mureş.